♥ DAME Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg har vært lenge på ass. befruktning, men ble "kastet" inn her nå. Hadde visst ikke noe der å gjøre mer ) Jeg har endelig blitt gravid etter at jeg og sambo har prøvd i over 2 år, satte inn 2 egg 9.4, så nå håper jeg bare at alt går bra Jeg har ikke blitt kvalm enda, men det er vel kanskje for tidlig?? Ellers gleder jeg meg til å bli bedre kjent med dere )
Grublegruble Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Er ikke farlig sålenge du stryker meg med hårene Velkommen inn Askepott, har svart deg også på min tråd, kjempekos å se deg her!! Kvalmen kommer kanskje, noen blir ikke kvalme i det hele tatt, men som sagt på min tråd har jeg min første kvalmedag i dag og tar det med et STORT smil, enn så lenge
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei og velkommen inn hit :-) Det er veldig greit å komme hit når man endelig har testet positivt. Inne på ass.befruktning er mann alltid glad over at noen lykkes, men det kan fort virke som om man gnir ting inn. De er liksom litt ekstra sårbare der inne. Husker det fra min tid der selv jeg.... Blir spennende å se om det er 1 eller 2 som har festet seg nå da :-) Angående kvalmen så vær glad så lenge du slipper den.... Jeg begynte med det i uke 6-7 og spydde som en gris. IKKE noe ålreit desverre :-( Du vil også merke at symptomene kommer og går hele tiden.Det er helt normalt! Plutselig har du ikke ømme pupper for så kanskje å få det tilbake etter en stund. Mensenmurringer så det holder noen dager for så å ikke kjenne noen ting! Men vi er her for å brukes så bare spør dersom det er noe du lurer på :-) Klæm
Gullblomst Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer og velkommen hit! Jeg sliter også med vanen med å gå inn på ass.bef. men for hver dag og uke som går blir jeg mer komfortabel med gravid forumene. Jeg er 12 uker på vei idag, og gleder mes stort over det
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hei.. har sendt deg PM Askepott )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå