Gå til innhold

Hvilke engangs ammeinnlegg er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke Natusan sine er så gode. Har sett noen andre på apoteket, men siden de er ganske dyre hadde det vært greit med noen tips før jeg kjøpte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten bare brukt chicco fra apoteket, blir ikke så lett sår som med natusan sine for de fester seg ikke til puppen. De kapsler inn væska så man ikke blir så fuktig på puppen hele tiden.

Skrevet

Jeg brukte chicco ammeinnlegg. Kjempebra! Måtte kjøpe Avent sine et par ganger og de loa, lakk og satt seg fast.

Skrevet

Jeg brukte BARE Chicco sine.. Natusan har jeg hatt på meg en gang og det var nok! Det er så ekkelt når de sitter fast i puppen... Det gjør aldri Chicco :o)

Skrevet

Chicco er de beste! Jeg prøvde Avent, Medela, Chicco, Natusan og Coop sitt eget merke. Chicco kommer på førsteplass av de. Vil du ha et billig alternativ hvis du ikke lekker veldig mye, så var faktisk coop sine ganske bra, det var bare det at de var så tynne, så de ble 'fulle' veldig fort. De hadde dem på Mega hvertfall.

Skrevet

Hvilket apotek selger Chicco?

Skrevet

Jeg syns coop sine er gode. De er tynnere enn at Natusan sine.

Coop sine koster 29,- saa de koster jo ikke skjorta aa prove.

Skrevet

Chicco fra apoteket er suverent best, de er i en helt annen liga enn Natusan sine! :) Anbefales!

Skrevet

Chicco.

De er litt større enn de andre, mykere, og lager ikke spisse pupper:-DD

Væsken blir til gele, så de føles ikke søkkvåte når de er våte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...