Gå til innhold

Anngående omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg ble litt irritert på ei mor i bhg for en uke siden. Sønnen hennes som er bare litt over 1 år fikk omgangssyke en torsdag men var bra fredag og da sendte hun han i bhg.Eldstesønnen vår hadde også omgangssyke samme dag men han hadde hatt det om natta og var bra den torsdagen om enn litt slapp, holdt han hjemme fredag også vi på grunn av smittefaren. Lurer egentlig på om alle foreldre ikke er klar over at det smittsomt og at sende ungen i bhg når det ikke er gått et døgn en gang etter ungen er symptomfri. Og de er jo egentlige uansvarlige som ikke holder ungen sin hjemme litt lengere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle barnehager som er like flinke til å opplyse om disse reglene, og det er ikke en selvfølge at alle kan de... Ta det opp da vel, styrer i barnehagen har helt sikkert et skriv med disse reglene på, om når ungene skal være hjemme pga smittefare. I barnehagen vår blir de kopiert opp og delt ut til foreldrene hver høst.

Gjest irismor
Skrevet

Folk driter i om andres barn blir syke, bare de får sendt sine egne i barnehagen.

Skrevet

Han smittet ikke min sønn, men det er mange barn som blir veldig syke av omgangssyke og derfor mener jeg at enn bør holde sitt barn hjemme så lenge det er smittsomt. Jeg mener jeg gjorde min plikt å holdt gutten vår hjemme den fredagen også enda han da var i fin form. Og da var han i fin form mandag da han kom i bhg igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...