Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det farligere å kjøre sånne fly (Norwegian) hvor du kun betaler litt for billetten, enn disse charterflyene?? I tillegg til at det er billig, går flyet fra Rygge lufthavn, en helt ny flyplass åpnet i November. Må si jeg er litt skeptisk:-S
Poteto Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hvorfor det? dei selger da ikke utrygge billetter!! hehe, skjønner ikke helt dette..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 hmm... tror ikke det skal være noen forskjell nei., er jo bare bra at det er billigere da jeg flyr ofte med norwegian til oslo. herlig når det bare koster 345 kr en vei
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Bare å fly! Det er like trygt som å fly f.eks SAS Braathens Jeg jobbet på Rygge, så er bare å fly! Helt trygt!
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Det her flyet skal gå til Spania da. Innbiller meg at det ikke er like trygt å fly med det flyet så lenge det er så billig, he he. Hvorfor er det kun de som har så billige flyturer, hmm hmm. Har Norwegian dårlig rykte på seg?? Hilsen flyskrekk
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 Ohh, er det?! Tusen takk for svar. Blir helt ør av det her jeg.. Ser for meg at det kun er en rad og flippseter på det flyet.. Men, da er det altså trygt da. Eller like trygt. Takk:o))
Poteto Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 det er jo stor konkuranse blandt flyselskaper.. så er vell derfor. å dei fleste har sånne tilbud av og til så det går nok bra du, ingenting å være redd for! god tur å lykke til
Lille L Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg har flydd med norwegian til Kroatia i 10år nå.. Hver sommer.. Det er billige billeter ja, men er like trygt som alle andre fly.. Hilsen en som også har flyskrekk:P
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Du kan trygt fly med Norwegian:-) Jeg har faktisk dårligere erfaring med landinger hos SAS med svindyre billetter! Og du slipper å sitte på vingen selv om du er heldig og får billig billett;-D Jeg skal også fly med dem i sommer!
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2008 Ok, tusen takk for svar jenter!!)) Da slår jeg meg til ro med det... At det er like trygt. He he, håper ikke det skrangler eller noe, da setter jeg meg på et kosteskaft istedet:-S Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Du skal det du og ja... Dårlig erfaring med landing?? Huff huff... Godt du kun har gode erfaringer med Norwegian da, hi hi. Hvor skal Attpåklatten familien på ferie da??:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Samme sted år etter år, Hellas:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå