Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Når dere skal reise noe sted, besøke noen, handle eller annet? Hvordan går det? Hvor ofte skjer det?
lillegull:) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 ja, det hender jo det. men har med vogna så han kan sove i den.. eller legger opp så det passer med at han sover en dupp i bilen og sånne ting.. det går kjempefint her ihvertfall:) han er vant til å farte litt.. tror han liker det faktisk:) man kan ikke låse seg inne hele tiden heller, det blir kjedelig.. på helsestasjonen sa de til meg at bare ta han med dere.. han har godt av det... men vi er jo oftest hjemme å koser oss da.. skal jeg bare på butikken passer jeg på å ta det utenom sove el. mattid:) skal vi besøke noen sover han i vogna og jeg tar m grøt:) han er 8,5 ,mnd.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Føler ikke at jeg roter til dagsrytmen selv om jeg har planer om dagen. Skal jeg til byen og shoppe er jo han med i vognen og sover så godt. Eller skal vi på besøk gjør vi det som regel når han har fått mat og ny bleie og er fornøyd. Ofte skjer dette i 11-12 tiden om dagen da han har en lang lur på flere timer uansett.. Handle mat tar jeg enten når jeg har gått tur midt på dagen, eller når sambo er hjemme. Men hender noen ganger at hvis jeg gir han mat elleve og skal et sted halv ett så gir jeg han litt mer mat før vi drar for å slippe å stresse med amming og sann dit vi skal.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 jada, noen ganger...Han sover veldig lite, men etter 1700 får han ikke sove mer, for vi legger ham i 1900 tiden..Om vi er borte hos folk og evt må kjøre bil så roter vi til mye da han kan finne på å sovne i bilen hvis han er trett, men våkner når vi stopper....Da har han ofte fått hvilt seg nok til å holde det gående lenge...Samme skjer da ofte på veien hjem, og når vi da er hjemme kan vi ikke "Lure" ham rett i seng, for da er han ferdig med en dupp, og det kan ta laaaang tid før han er klar for en ny, iallefall natteduppen..... PÅ dagtid er vi ikke så nøye, så lenge han ikke sover etter 1700 og vi får kvelden for oss selv og han får sine timer på natten fra 1900 til 0630, så er vi alle fornøyd...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 skjedde forrige helg her, og det ble katastrofe Jeg og junior var hos søsteren min, fordi hun hadde bursdag. junior hadde ikke sovet på ganske lenge, og hadde akkurat fått mat og sovnet da de andre gjestene kom. Jeg sa klart ifra om at de skulle la han være i fred, og de svarer "klart vi skal det" SAMTIDIG som de begynner å klappe å stryke på han! Da våkner han selvfølgelig, og da benyttet de selvsagt anledningen til å plukke han opp, og sende han rundt - og før jeg klarer å få "nappet" han tilbake har han giret seg så opp at han ikke får sove mer... jeg prøver flere ganger å legge han, men til ingen nytte... det gikk 2,5 time før vi fikk dratt (skulle sitte på med faren og bestemoren min), og junior sovner som en stein i bilen på vei til togstasjonen. Han sov fortsatt da vi kom inn på toget, og bestemor og pappa skulle passe på han mens jeg kjøpte noe å drikke. Når jeg kom tilbake hadde de vekket ham, for de MÅTTE jo selvfølgelig si hadet! gutten var jo bare 6 uker gammel!! tror nok ikke han merker at de er borte :S arrrrgh!!!! Stakkars lille bolla mi var så overtrøtt at han hylskrek i 1,5 time på toget hjem! fikk til slutt roet han ned like før vi kom hjem, der sovnet han på magen til pappa'n sin og våknet ikke før kl 8 dagen etter... pleier vanligvis å våkne 2 ganger om natten... skal på bursdag der oppe på torsdag også, og gud som jeg gruer meg! Fikk ikke noe sympati fra familien, for de hadde visst "krav" på å få kose med han! Bare søsteren min som skjønner... Har ikke lyst til å dra, men det er bursdagen til niesen min som fyller 2 år, og har jo ikke lyst til å gå glipp av det heller... :'-(
Yrha Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Tja, prøver å ikke rote for mye, men merker at jo mer vi 'øver' oss på å dra bort jo bedre går det. Nå er han vant til å sove seg dupp til rett tid uansett hvor vi er. Og hvis vi vet at vi skal være borte etter sengetida hans, så tar vi med vognbagen så han får legge seg i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå