Gå til innhold

Kviser... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvisene propper ut om dagen..... Hva hjelper?

Bruker produkter fra body shop.. Er det bra el bør jeg gå på en salong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk så lite remedier som mulig. Vask med rent vann, avslutt med kaldt vann hver gang. Kviser skyldes i hovedsak hormoner - skal du ha mensen eller har du akkurat begynt på ny prevensjon med hormoner i? Dersom du virkelig vil ha dem bort nå, vil jeg anbefalte Basiron som du får på apoteket. Smør på litt tykt akkurat på kvisen om kvelden og sov med det til neste morgen, det kan hjelpe noen ganger. Hvis du klemmer ut pusset, pass på at du ikke tar deg andre steder i ansiktet før du har vasket fingrene, da kan de spre seg mer.

Lykke til og god bedring, min erfaring er hvertfall at jo mer skrubbekremer osv man bruker i ansiktet jo verre blir det..

Skrevet

Tror mensen er i anmarsj.. så det er litt hormonelt ja.. Men takk for tips!

Skrevet

spis masse gulrøtter, kål, kålrot, brokkoli, blomkål mellom måltidene. Drikk masse vann. Hold deg unna alt som har sukker i seg.

Mange sier at sukker ikke har noe å si. Men da lurer jeg på om de noen gang har tatt fullstendig avstand fra sukker? :o) Jeg gjorde dette en gang, jeg har vært svært plaga. Holdt meg unna frukt, yoghurt, syltetøy og godteri selvfølgelig.. klarte det bare i 3 uker, men ble betydelig bedre.

Kviser som skyldes hormoner påvirkes også av sukker, fordi sukkeret påvirker hormonene våre...

Samtidig spiste jeg alle disse grønnsakene som jeg nevnte (rå altså)

Ellers vasker jeg meg med lactacyd og smører med krem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...