Kaja_07 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har ikke feber og er i fin form. Men er forkjølet og det surkler i halsen. Blir bare litt bekymret når han ikke spiser - er kun litt frukt jeg får i han (vil ikke engang ha kjeks - som han elsker!!). Han er 13 mnd. Noen som har vært borti det samme...?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Uff stakkars. Mulig han er kvalm da ? Jeg hadde nok tatt han med til legen en tur. Også prøvd å få i masse væske og lirket og lurt i han noe mat God bedring :=)
PinkBabyDoll Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Kan det være tenner som plager?? Gi masse drikke, også kan du jo prøve smoothie. Jeg gir min datter det når matlysten er dårlig. Da får hun drikke m sugerør og det er jo oxo stas Om du lager den selv kan du lure oppi litt havregryn, så blir d litt mere mat av den. Men det er ikke farlig, små barn klarer godt mange dager uten mat, bare m drikke, men vi mødre synes jo ikke det er noe stas da... Lykke til, det snur seg nok snart!
Kaja_07 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Takk for tips. Drar til legen i morgen hvis han ikke er bedre. Smoothie var en god ide- skal prøve det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå