Reveenka Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Nei, nå er det natta - har akkurat kommet hjem fra jobb, jeg! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Goooooodddd morning Vietnaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal rappe dagen ja. I dag skal jeg overtale min søster til å være med på shopping. Jeg hater det og hun elsker det. God kombinasjon. Hun har i tillegg god smak, så hun plukker ut, jeg prøver og betaler:o) God deal føler jeg:o) Fin dag til deg også wherever you are:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Høres ut som en grei deal ja:-) Kos dere på tur!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 GOD mornings til dere også! Sitter her på jobben og heller innpå kaffe må prøve å våkne. Egentlig myyye å gjøre, men må planlegge litt først ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå