Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har første ordentlige mens etter fødsel (6 mndr siden) nå) og det gjør SÅ vondt...jeg som alltid har hatt ubetydelige menssmerter ;-( Er det vanlig at det forandres, eller er det bare første mens som er så vond pga jeg ikke har hatt den på over ett år?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har heller aldri hatt menssmerter før etter jeg fikk barn. Fikk vite av kiropraktor at det kan ha vært pga. bekkenlåsning at smertene kom etter jeg fikk barn. Så håper at det nå blir bedre, men har ikke hatt mensen enda så jeg vet ikke... ( dette var etter forrige fødsel)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Her går det opp og ned, men eggløsningen har blitt MYE vondere! Sist mens gjorde det så vondt at det kjentes ut som etterrier. Lå i fosterstilling og pesepusta litt faktisk. Hadde masse problemer med bekkenlåsninger da, så kanskje det er grunnen her også.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg hadde bekkenløsning så kanskje det er derfor.....kjipe greier ;-( Har knaska litt ibux og panodil nå, så nå sitter jeg i alle fall oppreist ;-) HI
stine1108 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Før fødselsen skjønte jeg ikke hva folk snakket om ang menssmerter men skal si jeg har fått det nå! Hadde også store problemer med bekkenløsning/låsning så mulig det kommer av det ja. Ser de andre også har skrevet det her. Kjipe greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå