Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis soppinfeksjon er et symptom, så er jeg gravid...på den annen side kan jo soppen komme av all sexen vi hadde under EL...! =)

Og det er fortsatt 5 dager til forventa mens, men jeg brenner etter å teste meg NÅ!!!

huff huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter mens om 4 dager og spenningen er til å ta og føle på:o)

jeg tenker ikke på annet akkurat nå:) men jeg vil ikke teste meg før jeg ser om mensen kommer eller ikke...ellers blir skuffelsen så stor synes jeg. Jeg har også soppinfeksjon og det sleit jeg veeldig mye med i forrige svangerskap...Hadde det mer eller mindre hele tida. huff. det er noe dritt men det er verdt det når gullunga skal bringes frem:O)

BLir gøy å se om du er gravid:))

eller jeg;)

Lykke til!!!

Skrevet

jeg fikk soppinfeksjon ca 8 dager før IKM denne gangen, skikkelig intens infeksjon. Og imorgen er jeg 9+0:) men har lest at det ikke er noe symptom da, men allikevel:)

Skrevet

Da må vi bare håpe på det beste, vi sopp-jentene da!

=)

Jeg hadde soppinfeksjon på soppinfeksjon når jeg gikk med min første, og stort sett hele svangerskapet. Så jeg håper jo at det er baby på gang her ja...så synes jeg det murrer hele tiden, og har vondt i korsryggen. Det har vart omtrent like lenge som soppen, så det er enda en grunn til å skru opp forhåpningene...hehe...

Jeg føler meg helt tullete her altså! Skulle ALDRI bli en sånn hysterisk prøver, som ser symptomer overalt, og tilslutt ender med et innbilt svangerskap... But look at me now!! ;-)

Når skal du teste da? Jeg tror jeg må ta en test på fredagsmorgen, slik at jeg rekker å "bunkre" opp med tester til helga, hvis den på fredagen er negativ.

Og JA, det blir kjempespennende å se om du (eller jeg)

får positiv test! =)

Lykke til , du også!

Skrevet

Ikke si sånt, forhåpningene er jo allerede oppe i uante høyder...! =)

Jeg fikk også denne soppen ca en uke før ventet mens. Så det høres jo meeeget lovende ut for min del... =)

Vi får se. 1.mann ble til på 12 pp, og nr 2 på 4pp. Så jeg tør jo ikke egentlig å tro at det skal ha klaffet nå alt, på første forsøk.

(men HÅPER jo...)

Lykke til med svangerskapet! =)

Skrevet

tips til dere "soppdamer":

sopp lever av glukose/sukker - så vil dere minske soppinfeksjonen eller unngå det fremover er det lurt å kutte ned på sukker og søtsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...