zadine Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Nå tror jeg noe er på gang her.... Siden kl 2200 i går kveld har jeg hatt 4-5 kraftige rier. Det er noen vanvittig vonde tak fra korsryggen og rundt magen min. Det er jo lenge mellom hver gang, men det betyr vel at ting modnes kraftig. Og det er positivt siden jeg skal settes i gang på tirsdag;-) Kan ikke sammenligne med forrige fødsel for da ble jeg satt i gang, ( ingenting skjedde i forkant), så den gang satt riene kun i korsryggen min, dessuten fikk jeg epidural rimelig raskt, så jeg vet ikke helt hvordan det skal kjennes ut. Men nå håper jeg at ting kanskje kan gå litt av seg selv, og at jeg kan få en drømmefødsel jeg også;-) Krysser fingrene for at når dagen kommer og tulla er i bhg og jeg får vasket huset så starter det for alvor ;-) hehe
gullegget Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 God morgen:) Hvordan går det? Krysser fingrene for at det starter av seg selv nå! Lykke til:) Hold oss oppdatert!!
2 Gullunger Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Håper det er blitt mer "fart på sakene" nå da! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå