Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Brukte dere bunad når dere ammet?? Hvordan får en til å amme med den på da..hmm.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg brukte bunad i dåpen til småen... Da sørga jeg for at noe av det siste jeg gjorde før vi dro i kirka var å amme... Var bare å "hive på seg" bunaden i den forstand det går ann... Når vi kom hjem fra kirka var det bare å hive den av seg igjen og amme litt til... Hehe.. Dette var midt på sommeren, så jeg orka ikke ha på meg bunaden noe mere likevel... Hadde den også på 17 mai når jeg amma.. Da fikk småen flaske, og jeg hadde den på hele dagen.. Det endte i bryst-betennelse......
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Tenker på 17.mai jeg også.. men går jo an å skifte etter noen timer eventuelt. Vet ikke om bunaden passer heller, kun 4 uker siden jeg fødte.. Litt rart å eventuelt gå uten bunad, har brukt bunad på 17.mai siden jeg var liten..
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Har lyst å bruke bunaden i dåpen også da, men det blir i hvertfall ikke før i juni tidligst..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg fikk småen 19 april, og da fikk jeg trøkt meg inn i bunaden 17 mai... Hehe... Jeg skulle på død og liv ha på meg den.... Hadde jeg visst da det jeg vet nå hadde jeg tatt den av meg med en gang vi hadde vært og sett på toget, og pumpet meg godt! Han ble døpt 31 juli og da var det stek-varmt, så da var det bare fantastisk å bli kvitt bunaden! Hehe....
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Blir spennede å se om den passer, har gått ned de 12 kg jeg la på meg i svangerskapet (jippi) men buksene mine er enda litt trange i livet likevel så magen er visst ikke helt på plass enda..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Fordelen med bunad er at budeie-faktoren er så stor at ingen ser en litt dvask mage etter svangerskapet likevel Hvordan bunad har du?
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Rogalandsbunad, fra plassen hvor jeg kommer fra men vil ikke opplyse nøyaktig hvor det er her på nettet:) hehe
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Det er lov Håper du finner en løsning slik at du kan bruke den 17 mai Det er fint lite som er så fint som bunadskledde mennekser på 17 mai
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2008 Sant det:) 17.mai hadde ikke vært det samme uten bunadskledde folk..
Gjest gründerjente Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Brukte IKKE bunad da jeg ammet, var helt håpløst med alle søljene i skjorta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå