amk1 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 eh, sitter her med rier og husker jo ikke no av detta nå...
nina__86 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 skal vel ta kontakt med 5 min mellom hver rie. tror det er det som er normalt. så spennende da. ikke lenge igjen nå
amk1 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Skal de ha vært regelmessige lenge da??
nina__86 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det er veldig forskjellig. det er no bare til å ringe og høre, så sier de om du skal komme eller ikke. jeg ville ha ringt. jeg ringte med en gang jeg kjente første rie nesten. men det er jeg glad for. jeg hadde ikke regelmessige rier og de varte toppen 15 sek. men fikk komme inn med en gang allikevel, for jeg kjente ikke liv. og gjett om jeg er glad for det. fra første rie til jenten min var ute tok det 3 timer
amk1 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 hehe, ok, er jo helt grønn på dette, og vil ikke virke helt hysterisk heller, men er vel greit og ta en tlf kanskje.. Håper dette ikke tar flere døgn, da blir det enebarn gitt;-)
nina__86 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 hvor tette er riene dine da? jeg har alltid vært litt treg av meg, med første ringte jeg når det var 1 min mellom hver rie. fikk da beskjed om å ta kontakt med en gang neste gang for det ville gå fort. og jaggu hadde de rett. første gang, går det jo gjerne litt tid. husker at jeg begynte å skjelve mye etter hver rie på slutten av åpningsfasen. og da sa jordmor at det er velig normalt at man gjør når det begynner å bli full åpning. men tro meg du merker det på deg når du virkelig må dra. fikk også beskjed med første. så lenge riene ikke var så vonde at jeg ikke klarte å stå på beina, så kunne jeg bare holde meg hjemme.
amk1 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 ok, er mellom 2 min og 15 enda, så har nok god tid, bare det at jeg ble helt blank, hehe.
nina__86 Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 det skjønner jeg. men du merker når det virkelig er på tide å komme seg av gårde. men er jo bare til å ringe å høre med de. lykke til.
Isa04&Alex08 Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 heisan, dette er en godt spørsmål. Men dattern jeg fikk nesten fire år siden ringte mannen min til sykehuset når jeg hadde 10 min i mellom rieene og det var i 12 tiden på dagen. da fikk han beskjed at det er første barn og vi skulle ta det helt med ro og kommer i 4 tiden til sykehuset som ligger 40 min unna. Men så kjente jeg at det bli mindre og mindre tid mellom rier og vi kjørte da i 13 tiden til sykehuset. jenta våres var ut klokke 15.09. Jeg synes at man skal bestemmer selv når man kjører og heller bli sendt hjem igjen enn kanskje føde på vei ...hehehe
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Sist ringte jeg når jeg verken klarte å ligge, sitte eller stå.. og det var vel sikkert halvannen times tid etter at det begynte. Men her begynte riene bang med korte intervaller (knapt pauser), men ikke så vondt i starten, men det tok seg fort opp...! Har over en times kjøring til sykehuset så vi reiste opp med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå