lip smacker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Noen som synest at det er blitt litt mindre "action" her inne? Før turde liksom folk komme med mere saftige detaljer;-) he he,ikke alltid så lett å snakke om private ting,når man må signere med nicket;-) Men det har jo sine fordeler også at anonym knappen er borte! Men alt i alt,så tror jeg at jeg savner anonym knappen jeg!
gullegget Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg var ikke her så lenge før anonym knappen ble borte, så jeg merker ikke om det er roligere her. Men jeg syntes det er veldig hyggelig:) På 2 trimester tok det helt av i dritt slenging!! Så der orket jeg ikke gå inn på slutten. Så jeg er fornøyd med at anonym knappen er borte. Skal man spørre om noe pinlig, så kan man bare gå inn på anonym debatten:)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg synes ikke at det har blitt mindre action her. En del av de litt tåplige og useriøse innleggene har blitt borte. Og det er flere innlegg som havner på "rette plassen" nå enn før. Hovedårsaken til at anonymknappen ble borte var jo at det var mange som klaget over at det var en sur stemning her inne. Den er ihvertfall borte nå =) Jeg kan ikke helt forstå at det skal være så flaut å spørre om saker og ting her jeg da. Jeg spør om det jeg føler for å spørre om. Og hvis det er noe jeg ikke føler jeg kan ta opp her, så tar jeg det med til jordmor eller lege. Gjennom utdannelsen og jobberfaringen min har jeg lært at det ikke er noen spørsmål som er for dumme eller for flaue. De aller fleste spørsmål fortjener et brukbart svar =) Og du skal se at hvis du stiller et litt småflaut spørsmål, så er det MANGE som henger seg på og sier at de har lurt på det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå