Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I prøvetiden ligger jeg stort sett alltid litt før jeg står opp etter sex. Men, er det kanskje dumt å bade en halvtime-time etter sex? Kommer jo gjerne litt vann inn noen ganger når jeg bader, og i dag kom jeg til å tenke på at det kanskje ikke er så lurt. Hva tror dere?

Og hvis det ikke er så lurt, hvor lenge bør jeg vente syns dere? For ikke å skylle ut etternølerne? Eller er det sånn at de svømmerne som har en sjans, er opp i livmorhalsen og trygg før jeg kommer meg til badekaret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter den videre.skulle gjerne vist det selv

Skrevet

Ja.., det slo meg i dag, at kanskje det ikke er noen bra ide å bade så mye i prøvetida...! Vil jo gjerne gi svømmerne best mulig sjanse ;-)

Skrevet

jeg har ikke tenkt på det der før jeg så innlegget ditt. vi får håpe på svar:)

Skrevet

Personlig så syns jeg at man ikke skal vaske seg for ett par timer etter sex..:) ihvertfall ikke under EL.. Dette er min 5 pp og det er første gang jeg ikke har vasket meg rett etter sex, så vi får se om det gir resultater? :) Når vi har sex før vi legger oss, så vasker jeg meg ikke før jeg står opp igjen, for svømmerne tar det jo ett par timer for å svømme så jeg vil ikke forstyrre de.. hehe :) Får bare lukte det det lukter, hvis vi får det til å klaffe! =) Syns jeg..

Jeg føler meg veldig gravid, men det har jeg gjort hver mnd.. Har ikm om en uke..;)

Lykke til dere! =)

Skrevet

Jeg har i alle fall lest et eller annet sted at det er dumt å ha prøvesex i badekaret, nettopp fordi det er lite svømmer vennlig ;) Så det å få badevann inn etter sex kan jo heller ikke være tipp topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...