akicha Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 I prøvetiden ligger jeg stort sett alltid litt før jeg står opp etter sex. Men, er det kanskje dumt å bade en halvtime-time etter sex? Kommer jo gjerne litt vann inn noen ganger når jeg bader, og i dag kom jeg til å tenke på at det kanskje ikke er så lurt. Hva tror dere? Og hvis det ikke er så lurt, hvor lenge bør jeg vente syns dere? For ikke å skylle ut etternølerne? Eller er det sånn at de svømmerne som har en sjans, er opp i livmorhalsen og trygg før jeg kommer meg til badekaret?
lene p Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 dytter den videre.skulle gjerne vist det selv
akicha Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja.., det slo meg i dag, at kanskje det ikke er noen bra ide å bade så mye i prøvetida...! Vil jo gjerne gi svømmerne best mulig sjanse ;-)
lene p Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 jeg har ikke tenkt på det der før jeg så innlegget ditt. vi får håpe på svar:)
*Lykkeliten* Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Personlig så syns jeg at man ikke skal vaske seg for ett par timer etter sex.. ihvertfall ikke under EL.. Dette er min 5 pp og det er første gang jeg ikke har vasket meg rett etter sex, så vi får se om det gir resultater? Når vi har sex før vi legger oss, så vasker jeg meg ikke før jeg står opp igjen, for svømmerne tar det jo ett par timer for å svømme så jeg vil ikke forstyrre de.. hehe Får bare lukte det det lukter, hvis vi får det til å klaffe! =) Syns jeg.. Jeg føler meg veldig gravid, men det har jeg gjort hver mnd.. Har ikm om en uke.. Lykke til dere! =)
Endeligtobarnsmamma Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg har i alle fall lest et eller annet sted at det er dumt å ha prøvesex i badekaret, nettopp fordi det er lite svømmer vennlig Så det å få badevann inn etter sex kan jo heller ikke være tipp topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå