Gå til innhold

Lisa & lille Noah<3 (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne å så på pusen din.. veldig fin da=) synd den er borte..

la merke til mannen/kjæresten din. (ikke sånn altså hehe) syntes det var noe veldig kjent der altså. er dette initialene hans? ERP? vil ikke skrive hele navnet men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahha jaaaa...

Nå ble jeg nysgjerrig, åssen kjenner du han:))

Skrevet

tihi.. måtte inn på facebook og se også.. har han der inne. han lignet så veldig, men da var det han ja.

tja nå har ikke jeg sett han på 8 år ca.. jeg møtte han igjennom ei venninne av meg for mange år siden. møtte han sammen med henne noen ganger. er vel 8 år siden ja for det var vel rett før jeg møtte han jeg er sammen med i dag.

Skrevet

Okei hehe, hvem er du da??

Han ble like nysgjerrig som meg og lurer fælt på hvem venninne det var også:)

Var du sammen med han? Haha, det her er morsomt:D

Skrevet

hehe nei vi har ikke vært sammen=) Men han var jo en kjekk kar da.. (er sikkert fortsatt og) hehe

han har jo meg inne på facebook og da. navnet mitt begynner på sol og slutter på frid=)

så da kan du jo se der. da vet jo han også hvem venninne jeg var med når vi møtte han. hvis han husker..=) hun ble kaldt GB før. men bare det at det er 8 år siden høres jo forferdelig ut.. hehe. er jo bare 24 da, men var 16 den gang.

Skrevet

Han er en ordentlig kjekk kar ennå:)

Har sett bilder av han fra "gamledager" og han blir bare penere og penere for hvert år som går...

16 år ja, hihi var GB 16 år på den tiden også?

Gikk på "barnerov" han da, han blir jo 28 i år:P

Så du kjente E gjennom C, har ikke hun barn også? kanskje hun er her inne også? Hihi pussig sammentreff altså...:)

ut i fra nicket ditt regner jeg med at du har en liten prins? Hvor ammel er han:)?

Skrevet

hehe ja han var jo noen år eldre. hun hadde vært sammen med han noen år før det igjen. hun har sakt at han var en av de fineste kjærestene hun hadde hatt i fjortisalderen=) hun hadde type den gangen da jeg møtte han sammen med henne da. så det er jo lenge siden de var sammen.

møtte han gjennom C ja. hun har også barn nå. ei jente.

vi har en tass på 2 år og skal nå ha en til i juli=) så det blir spennende med to tasser. venter en gutt denne gangen og.

C fikk seg ny kjæreste etterhvert og flytter til elverum. så har ikke sett henne på mange år heller. snakket med henne på facebook da. vet ikke om hun er her inne. men kan jo hende.

Skrevet

forresten hun var også 16 da ja. vi gikk i klasse sammen det året=)

Skrevet

De som har "mistet" E, gjort det slutt med han o.l de har virkelig mistet den fineste gutten i verden.

Han er så snill og så ubeskrivelig omteksom så jeg skjønner godt at det var en av de fineste kjærestene hun har hatt...:)

Koselig med barn og jeg virkelig misunner dere som skal ha en til..

Juli er jo ikke langt unna heller:)

Så gøy, håper alt går fint og at det blir helt toppers og være mamma til 2:)

Ååå nå fikk jeg også lyst på en baby til, meeeen v må vente til jeg er ferdig med studiene...:))

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det vist noe som heter:))

Jeg tror forresten E fikk noen mld av C for 2 år siden eller kanskje det var 3. Hmm, husker ikke, men kanskje de har kontakt ennå:)

Skrevet

ja det kan jo godt være de har litt kontakt ennå. husker ikke om de var sammen så veldig lenge og sånn, men har bare hørt fine ting om han=) er jo mange år siden nå. og selv om det var blitt slutt den gangen, og hun hadde ny type etterhvert og sånn så var de visst gode venner for det.

takker for det=) gleder meg masse til det kommer en til.

tiden går jo så fort så før du aner det så er du nok ferdig med skolen, og kan få nr to. det er jo så stas med disse små atte..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...