Lykkelig g~g~j Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 tenkte å anskaffe en slik en. Vil ha med tak! Noen som anbefaler en?
solioa Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Vi har brukt Bergans Juniors Favoritt. Den er med tak og ordentlig god støtte til banet, særlig vhis barnet sovner på tur. Jeg har syntes det har vært en veldig god meis.Sist jeg brukte den var i fjor sommer da hun var 2 og et halvt år og jeg klarte fint å bære henne selv hele veien! Meisen er også veldig enkel og stille inn til forskjellige rygger. Skal foresten legge det ut på finn. Like fin som ny! Hvis du skulle være interessert da!
Lykkelig g~g~j Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 ja jeg d skal du ikke se bort i fra. Hva skal du ha for den? og hvor bor du i landet? ))
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hvor mange kilo unge kan du ha opp i den bæremeisen?
solioa Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Det vet jeg ikke, men min datter har alltid vært stor for alderen og jeg bar hun som sagt i fjor da hun var to nærmere tre år. Så hun var ikke lett da, men hvor tung hun var husker jeg ikke.... Men i tillegg til hun hadde jeg jo pakket sekken som henger under meisen full av ting og tang.......
solioa Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Her er foresten en test av meiser http://www.turistforeningen.no/article.php?ar_id=5823&fo_id=2771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå