Gå til innhold

har du prøvd meitai?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva syns du?

vurderer ny bære-anretning..

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor har du evt kjøpt?

har sett på noen nettsider, men noen er litt vel mønstrete etter min smak..

;)

Skrevet

Ja det har jeg :) syr selv..

Men til nye babyen tenkte jeg å kjøpe fra babyhawk.com, synes de har veldig mange fine..

Skrevet

eg har en brune til salgs :) mei tai- babyhawk. brune med kjempe fint mønster på fremsiden. har ikke brukt den.. fikk 2 stk til jul, så bruker bare den ene.. kjempe gode :D

Skrevet

Jeg har sydd min egen, og ble ferdig for nesten 2 uker siden. Nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke fikk meg en sånn en med en gang! Mini er 7mnd nå, og jeg kjenner ikke at jeg bærer han en gang! Og han sitter inni der og knirker og koser seg! Neste barn skal bli båret i MeiTai fra dag 1! Kan legge til at jeg har hatt en del problemer med ryggen og nakken, spenningshodepine, låst korsrygg osv, men dette har jeg ikke merket noe til med denne bære-anretningen.

 

Fersk i bære-verdenen, og anbefaler det på det sterkeste!

Skrevet

Har brukt og ELSKER det.

Jeg er helfrelst bærer.

Har kjøpt litt her og litt der, har noen favoritter i USA som syr for meg...

Skrevet

Har brukt det mye, de fleste har eg sydd selv. Har også prøvd babyhawk, men synes den ble litt stiv, så eg likte bedre de hjemmesydde ja;)

 

Meitai er enkelt og greit:) Behagelig og bra for bærer og barn!

(selv om min favoritt er sjal da...;)

Skrevet

Jeg kjøpte min på www.dotedot.com, der kan man velge farge, mønster, lengde og div. selv :-))

Skrevet

Jeg kjøpte min meitai på babyhawk.com, og kunne velge farge, stoff og evt lomme og lekering.

Er kjempefornøyd og bruker den ofte, spesielt når jeg er på butikken for å handle. Da sitter tassen så pent i den og han bruker ofte å ta en liten nap før jeg har kommet meg til kassa. Bruker den også hjemme innimellom når vi henter posten og slikt. Når jeg gjør husarbeid bruker jeg heller peanut shell slynga.

 

Jeg kjøpte min mei tai når tassen var 4 mnd og angrer på at jeg ikke kjøpte før. Men jeg visste ikke så mye om forskjellige bæretøy da. Det er jo helt herlig å bære i meitai i forhold til en babybjørn-sele.

 

Skrevet

jeg og har vurdert en meitai. Men er det vits å kjøpe det når gullet er nesten 7mnd?

Har baby bjørn sin sports utgave...å synes det er dyrt å betale over 900kr for noe en ikke har brukt en eneste gang....! Synes den er så stiv og ekkel. Nurket hater den. Vurderer meitai, men vet ikke om det er verdt det...

Skrevet

Ja det har jeg. Var rimelig skeptisk siden vi har en BabyBjørn som de to eldste har brukt og jeg synes MeiTaien så ganske lik ut bæremessig. Oppgaet fort at de to tingene ikke kan sammenlignes engang! Ikke bare, og viktigst, sitter babyen mye bedre i MeiTaien, men jeg kan faktisk bære på min 10 mnd gamle og over 9 kg tunge sønn i over en time uten å få det minste vondt i verken skuldre, nakke eller rygg. eneste stedet jeg merker det litt er i bekken og lår helt i starten, men det gir seg fort. Til og med min mann som først synes dette var litt dill er nå helt frelst og har lagt vekk BB for lenge siden, han bruker også kun MeiTaien :-)

Skrevet

Jeg sydde forresten min selv, det er faktisk kjempelett. Tok med ikke så altfor mange timer heller og jeg er IKKE vandt med eller flink til å sy.

Skrevet

Det er verd det! Tro meg! Sydde vår til mini når han var 4-5 mnd og har aldri angret. Og han er barn nummer 3 og blir antagelig siste ungen. Bruker den endel når vi skal gå tur siden vi da kan gå tur i skogen med ungene og slipper å tenke på vogn og sånt. Kjempepraktisk! :-)

Skrevet

takk for mange svar jenter!

det virker jo som en veldig god bæremåte.

har en (lånt) babybjørn nå, men syns det blir litt tungt i lengden.

 

snuppa er forøvring 6mnd

 

:)

Skrevet

tror det blir babyhawk på oss, finne en "nøytral"en , gubben skal jo bruke den han og.. var vist ikke spes intressert i masse mønster og greier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...