Gå til innhold

Kontaktannonse

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne grei eller?

Sosial, menneskekjær, snill, omsorgsfull, leken, barnekjær, pratsom, tenkende og lyttende mann søkes. Må ha en grunnleggende respekt for andre mennesker og ydmykhet ifht hva livet byr på. God sans for humor, handyman og stinn bank-konto. Like å massere. Sette pris på naturen, like å reise og trives i sofakroken... Seff singel og uten brysomme ekser Osv.

Noe jeg har glemt? Bare si fra dersom dere kjenner noen som passer til beskrivelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihi den var fin den...

har en flott,tenkende ikke pratsom,(bare om fisk og fotball),handyman(når han vil)masserer når han må,dårlig humor,liten konto,reiser ikke men liker sofaen..ellers snill og grei..det er det jeg må holde ut med.

Tror du må få deg litt flere menn,noen du kan skifte på..en til bortebruk og en til hjemmebruk???

Lykke til:)))))

Skrevet

Jeg har egentlig to... Kanskje jeg skal forkorte annonsen litt...; Fantastisk elsker med fet bankkonto søkes...

Skrevet

Synes denne var kjempefin:-)))

Skrevet

Og så stemmer jeg for det Superlis skriver - en til hvert bruk:-)

Tenk så praktisk da, ingenting å irritere seg over. Eller ingenting å la seg sjarmere av, for så å irritere deg grønn over akkurat de sidene etter et par år:-))

Life begins at fourty vet du trollet!!

Bare å forsyne seg det:-))

Skrevet

Hehe.. trollet ... jeg stemmer for kortversjonen;=)

Skrevet

Her kan jeg bare bli med å heie frem den beste kontaktanonsen jeg har hørt om !!

Dette blir saker vet du ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...