konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 er skikkelig utafor om dagen. går med konstant dårlig samvittighet og er skikkelig bitch mot alle.... det kalles vel hormoner men mye av det kunne jeg sikkert spart meg for. synst ikke jeg gjør annet enn å syte,klage,kjefte,grine,spise og ligge på sofaen å la andre gjøre alt for meg! og jeg har så KJEMPE dårlig samvittighet for det!!! har bekkenløsning og det ganske heftig. har jeg tatt klesvasken en dag kan jeg knapt bevege med på to dager, av den grunn går alt av husarbeid til samboeren min som i tilleg jobber 100% og maaaaasse overtid. og jeg får så dårlig samvittighet for at alt faller på han. i tilleg må han ofte hjelpe meg og gjøre alt mulig for meg. vi er midt i en flytting (2.gang på 2 mnd) og det sliter så forferdelig på meg for får ikke pakka, løfta eller noe så igjenn så faller alt på sambo. pg jeg dårlig samvittighet. jeg spiser usunt, men det er skikkelig godt,men får dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt, det samme gjelder røyken som jeg unner meg fra tid til annen som er kjempefarlig. jeg klarer ikke gå noe særlig og derav blir det lite rtim. dårlig samvittighet for det å. det skal lite til før jeg tar til tårene og virkelig hulker så andre får inntrykk av at de har gjort noe galt,men de har jo ikke det. de har gjort så godt de kunne og jeeg får så vondt av de og så dårlig samvittighet for at jeg gir de en vond følelse.... jeg er klar over alt dette og føler meg som en grusom person.et monster! går konstant å lurer på om jeg gjør noe galt. om samboeren min snart går fra meg fordijeg er håpløs og fæl eller om alle vennene mine ikke gidder å vere med meg. er det jeg som er skikkelig fæl eller skal det vere sånn?? alle gjør så godt de kan for meg, men det er aldri bra nok og jeg gjør så godt jeg kan for ikke å såre andre, men gjør en dårlig jobb tror jeg. blir lei meg jeg.. hva kan jeg gjøre med dette??
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hihi,høres ut som du er GRAVID:)med andre ord,ingen monster:)helt normalt,tror mange kjenner seg igjen i dette....
frøet76 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Godt vi er flere, sier bare jeg. Sliter med mye av det samme. Det er så mye jeg kunne gjort som jeg ikke gjør, og heller lar mannen gjøre. Orker ikke, klarer ikke, gidder ikke, vil ikke....Føler meg ensom, deppa, usikker, engstelig, osv...Hvordan blir det å bli mamma? Vil jeg fixe det? Vil jeg like det? Vil jeg bli bra nok som mor? Vil jeg føle meg lykkelig? etc etc... Det er fælt å si det, men jeg blir glad når jeg leser her at det fins flere enn meg som ikke akkurat er i det harmoniske hjørnet for tiden. ;0) Vi får håpe det går over;)
Chat29 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Ja...har det slik jeg også. Og hvis samboeren min gjør meg oppmerksom på at det er slik blir jeg bare enda mer bitchy. Han taklet ikke dette spes bra i begynnelsen, men er blitt flinkere nå. Men jeg syntes det er utrolig vanskelig å skal jobbe med meg selv og følelsene mine i denne situasjonen selv om han mener jeg burde det. Føler ikke at jeg får særlig med forståelse hos han til tider. Og jeg hadde satt pris på om han kunne ha tatt litt ekstra vare på meg innimellom.....syte, syte, klage,klage. Har også dårlig samvittighet, men av og til føler jegat hele verden er imot meg og alt er bare dritt.
maria isabell Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 strever veldig med horrmonene om dagen,etter å ha brukt opp den lille tolmodigheten eg har på håpløs eksamens lesing med en hyper 1 åring som springer rundt,går det hardt utover min kjære...han er veldig tolmodig....desse hormonene er plagsomme...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 å, du er nok ikke aleine, jeg er akkurat lik... Får dårlig samvittighet også men prøver å ikke tenke på det, for da blir bare alt verre Vi får bare tenke at alt dette er verdt, tenk for noen flotte barn vi får:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå