najs Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Nå sliter jeg litt med skatten. Hvis man har utlandsdiettgodtgjørelse er det skattefri? 300 kr. Og ska man da føre opp det i selvangivelsen? Leser forskjellig overalt...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Så lenge dietten er innenfor statens satser er det skattefritt. Og du skal ikke føre det på selvangivelsen. Hvis det skulle være at du fikk mer en statens satser, så skal arbeidsgiver sørge for å innberette det på lønns og trekkoppgaven din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå