Gå til innhold

se på brudekjolen min :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

den ligger på profilen min.

det faktum at jeg ikke har værken mann eller dame spiller ingen rolle når man går til anskaffelse av bryllupskjole vel :-)

hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligheten for at du sveller ut med åra er jo ganskje så stor da:-) Ellers passer den brudekjolen seg bra til å danse can can:-)

Skrevet

Den var RÅLEKKER! Hvor fant du den? Jeg har mann men mangler kjole serru;)

Og steike så nydlige øyner "gunnar" har!

Skrevet

Den ligger på Ebay, om du søker på wedding dress og blar deg frem slitsomt mange ganger.

Hilsen gifteklar #2.

Skrevet

takk. jeg kjøpte den på ebay for 850 kr med frakt hit. og da blir den syd etter mine mål... hihi... så nå venter jeg bare på å få den i posten....

takk. han er helt klart verdens vakreste lille gutt (objektivt sett selvsakt)

Skrevet

hehe... jeg kommer da aldri til å svelle ut. *fornektelse*

Skrevet

Hehe - jaja:) Får håpe den passer når du finner deg en mann da:) Absolutt ikke min smak - men det gjør jo ingenting;)

Skrevet

DFen smaken du har sikle er jo mer sånn. blitzaktig stærsj:-)

Skrevet

jeg passet inn med blitzerne i min blå undom. hehe.. eneste trøbelet var at jeg ikke passet inn på noen annen måte en med klærne/utsende. men men... "de" var altid superhygelige mot meg, når jeg tilfeldigvis møtte noen som så likeut på bussen eller noe

Skrevet

Oi, det var nå satans så billig!

Veldig passende med litt rødt på, for oss som ikke er så uskyldige lenger;)

Skrevet

oj, den var nuuuudelig :) håper du ikke blir lurt nå da.

Skrevet

Ehm, hvorfor er prisene så latterlige? 8dollar liksom? Njaaaa, skeptisk

Skrevet

kosta ikke 8 dollar. den kosta 50 dollar. + frakt. hvor fikk du 8 dollar fra?

Skrevet

men selsakt kan den være stygg osv. aner jo ikke. men det er en sjangse jeg er villig til å ta. jeg skal jo ikke bruke den uansett. så det er jo penger jeg kaster ut av vinduet om den er fin eller ikke... hehe... men morro er det :-)

Skrevet

Nei, jeg satt og tittet litt på de andre kjolene på ebay:) Tror jeg avventer og ser hvordan det går med ditt kjøp;)

Skrevet

Selvfølgelig skal du få bruk for den :)! Jeg har tro på at man må ha evnen til å visualisere noe, for at det skal skje i virkeligheten ;o.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Oj, den var lekker, jeg er helt enig i at bryllup og mann ikke er noen betingelser for å eie fine kjolen - snarere tvert i mot, bryllup og mann er helt perifert i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...