Superlis Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 - alle helt fantastisk morsom!!! Nå har jeg lest meg og ledd meg gjennom innlegg etter innlegg,bare synd jeg er å treig at jeg ikke fikk kastet meg på...ikke for det er jo ikke første gang dere holder på)))))) Takk for at dere stadig holder koken,og at sånne som meg kan stikke innom og føle at jeg fremdeles hører til:))))) Håper dere alle kan få en flott vår uke,gjør den flott og fin for dere selv og de rundt dere!!!! Det er vår!!!!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Yess... Det er vår og den er våt.... Æsj! Hvor ble det av sola egentlig?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 den er vår,den er vår...sola altså... Leste at vi skulle få enda mer av den saken i uka som kommer...jaja,dere bor bare helt feil.For her er sola !!! ;o)
Superlis Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 sola kommer igjen den,måtte bare komme litt vått for at det skulle bli skikkelig grønt..nå er det grønt så nå kan sola bare komme igjen...så blir den vår:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Så hyggelig:-) Ha en flott uke du også og tenk på hest og gård og snille mannen da! Som gjør det mulig for dere å ha egen hest, blant alle sauene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå