giggsi Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Som jeg ble intr. i.Vi datet litt og etter en stund får jeg spørsmålfra søsteren min om ungene hans.Hæ???Hadde ikkesagt noeom det han.Jeg spurte hanhvordan barna hans hadde det,Da lurte han på hvor jeg hadde hørt det.Jeg sa at det kan være det samme,men hvorfor har ikke du fortalt om dem.Nei,for han så dem nesten aldri.Da mista jeg intr.Ikke fordi han hadde barn,men fordi han ikke virket til å bry seg særligt om dem.Hva hadde dere tenkt om et forhold med en mannsom har 3 barn,men ikke bryr seg med dem? Og nei,de bodde ikke langt borte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 jeg beholder bare de mennene som er for bra til at jeg kan la gå.....
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Vanskelig for meg å si hva jeg hadde tenkt da jeg aldri snakket med vedkommende og ikke hørte hvordan han snakket om barna sine. Generelt sett har jeg vanskelig for å forstå at folk fornekter barna sine og ikke vil ha kontakt med dem. Men, jeg vet jo altså ikke hvorfor denne mannen ikke hadde særlig kontakt med dem. Mulig det har skjedd noe han ikke er spesielt komfortabel med å prate om. Så nei, ville ikke dømt eller tenkt at hun var en dårlig person før jeg virkelig visste.
Storebror & Lillebror Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hvor mange har du beholdt hittil?
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 synes ingen unnskyldning er bra nok for å ikke ha kontakt med barna sine...
Candy girrrl Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Er det liksom ikke kampen om å finne en som er god til å forplante seg og i tillegg har evner til å ta seg av avkommet vi er ute etter? Vi vil ikke ha sånne "pikk>stikk" menn!!!!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Hadde ofra en kalori mere på en sånn fyr jeg nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå