Gå til innhold

Hva er det beste din mann gjør for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør han som gjør dagen din "litt" bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte et sted at en manns hovedoppgave er å holde kona blid og glad så hun ikke forpester livet til ungene.....

Mannen min får meg alltid til å le og se lyst på livet. Håper jeg klarer det samme for ham. Konkret hva han gjør? Det vet jeg ikke helt, men han er alltid der for meg og ungene.

Skrevet

Mannen min støtter meg på alle mulige måter, gir meg styrke når jeg er nede og får meg til å le og smile og se lyst på tilværelsen.

Han får meg til å føle meg elsket, ønsket og vakker :)

Skrevet

står opp med ungene :) Da får jeg en bra start på dagen, og orker litt mer :)

Skrevet

når jenta har lagt seg å vi ligger på sofaen å sløver, så tar han å "knepper" litt på beina mine! hærligt.. eller å stå opp med thalie å trille tur til butikken å kjøper rundstykker til frokost..

Skrevet

Når han gir meg visakortet hans og sier STIKK!! Haha

Skrevet

Han gjør mye fint for meg hele tiden..

Syns han spes er god når han kommer å legger en kald klut på panna mi etter jeg har kasta opp masse pga migrene anfall. Særlig når han er syk selv...

Skrevet

Lar meg kjøpe ny dressurhest, lar meg gå i stallen omtrent når jeg vil, har snuppa med glede, står opp med henne om morgenen slik at jeg får sove lenge, tømmer oppvaskmaskinen, og ikke minst så støtter han meg i alle mine rare innfall =) Jeg har rett og slett en kjempesnill mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...