Superlis Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 -jenta mi har holdt på med hest i mange år,men bare stelt andre sine. Her for 14 dager siden ringer hun meg helt fortvilt og sier at hun er nødt til og få lov og ta seg av en hest på 1,5 år ellers blir han slaktet..mor er blaut og sier at det må vel gå hvis vi finner et sted til han. Etter og ha snakket med en mann her ute som har gård er det full fart. Tenk snille mannen har en tom fjøs der vi får bygge og ordne akkurat som vi vil,vi får bruke hele eiendomen til beite og han skal nesten ikke ha stall leie,bare det som vi har sakt at vi vil at han skal ha for strøm. Så nå jobber vi med rydding og bygging og er veldig travle og glade:) Det blir nok mye jobbing,men også mye gøy. Lille gullet vårt som nå er blitt 2 år, elsker og sitte på hestene så jeg ser for meg at mor har fått seg ny hobby også! Nå har også kusinen min som har 2 hester fått lov til og bruke stallen så dette gleder vi oss til!! Tenk alt dette er mulig bare fordi det finnes sånne flott snille mennesker,kommer ikke helt over det. Vi bare går på besøk og spørr om og få bruke eiendommen hans,også er alt bare greit. Måtte bare dele det med dere,syntes det var så fint gjort!!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 ååååh,så snill da!!! Å så gøy at det ble hest!! Var min drøm da jeg vokste opp.Å det er det enda...Men ikke har jeg gård,og ikke plass heller. Kos dere masse.Jeg er bittelitt missunnerlig her jeg sitter ;o)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 ;-) Nabo'n min sier at hest er best...som pålegg... Men det er ikke sant! Det er en flott hobby for store og små. Heldige dere som har plass og snillinger som hjelper så det blir mulig!!! Så fint at du deler sånne ting som jeg blir glad av å lese!!!
Superlis Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 koslig at dere gleder dere med oss:)) Jeg ble litt satt ut jeg...er mange ego mennesker nå for tiden,og da er det så godt og få oppleve at det fremdeles er sånne som han. Han syntes det var så mange som bare sa nei til alt mulig at han ville gi jentene en sjanse til og få holde på med en hobby,har aldri vært hester før her i dette området,bare sauer. Så han gledet seg:)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hipp hurra for snille mennesker!!! Er helt enig med deg om at egotripper kryr det nok av, derfor blir det satt ekstra stor pris på slike som snille mannen:-) Sånne vil vi ha flere av!!
Maud Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Så bra! Jeg tror egentlig at det finnes flest sånne snille mennesker, det er bare for sjelden at de får mulighet til å vise det. Jeg selv synes hester er litt for store og synes derfor hest er best på avstand. Fint for jenta di at hun kan fortsette å være sammen med den fine hesten da :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå