Simba Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Noen som har opplevd det? Jeg har hadt menstruasjonen (knapt synlig, mindre en vanlig, brukte ikke bind). Ferdig med det og så har jeg hatt vondt i magen etterpå, liksom i eggstokkene tror jeg. Litt som menstruasjonssmerter men uten menstruasjon. Oppblåst mage og litt ømme bryster. Innbilt svangerskap? Noen som kan gi et svar.
Expat Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Det er vel en halv prosents sjanse over et å med vanlig aktivitet (det er bedre enn pillen faktisk!), det vil si at 1 av 200 på hormonspiral blir gravide per år. Ta en test og få ro i sjelen!
Poteto Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 sånn hadde eg og det en liten periode, men gjekk over av seg selv etter noen dager.. å tror ikke eg er gravid..
Poteto Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 følte meg rett å slett gravid.. men gjore ikke noe med det å i løpet av noen dager gjekk det over.. send meg pm viss du lurer på noe mer.. liker ikke legge ut om alt muligt her
¤ my precious ¤ Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Noen mister mensen når de har hormonspiral, så kan jo hende at du er en av dem....?
Simba Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 takk for svar. Litt merkelig at det ble slik etter 2 år. Hvordan gjør en ved pm.?/flaut!
Poteto Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 trykk på nicket mitt, så går du på : skriv en melding elllr noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå