chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 kjenne det lille mirakelet i magen=) Den lille der inne banket på til pappa i dag tidlig, det var sååå koselig. For første gang fikk pappa`n "føle" barnet sitt=)
tigergutt<3 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Å, husker hvordan pappan her reagerte forrige svangerskap. Det er gangske utrolig for dem å endelig få "hilse" på. Gleder meg til det blir vår pappa sin tur.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja det er helt supert, min kjære er førstegangs pappa, mens jeg har et barn fra før. Så det er virkelig spesielt=)
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Min er ikke så interesert i magen min han.. Men lillemor på 6 år spurte meg idag om det gikk an å kjenne babyen sparke..så sa jeg kan jo prøve å kjenne etter..så jeg trykte litt på magen for å vekke den lille..så la jeg hennes små hender på magen min..først kjente hun ikke noe, men så fikk hun kjenne 2 spark det dunket inni handa mi sa hun da Så hun er den første som har kjent spark utenom meg jeg er 22 uker..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Min er heller ikke så fryktelig flink til å kjenne, klappe og stryke. Men han vil gjerne, litt sjenert kanskje=) (selv etter 3 år) hehe.... Men når vi ligger i senga å jeg kjenner mini begynne å rotere der så tar jeg hånda hans og legger på magen, og han koser seg godt nå nå når han kjenner barnet sitt i magen min=) Min lille på snart 5 har også kjent spark, han var den første utenom meg=) Jeg er 22 uker i morgen.. men har kjent bevegelse siden uke 13 innvendig og de siste 2 ukene utvendig=) Koselig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå