Gå til innhold

Endelig fikk pappa`n..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenne det lille mirakelet i magen=)

Den lille der inne banket på til pappa i dag tidlig, det var sååå koselig. For første gang fikk pappa`n "føle" barnet sitt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, husker hvordan pappan her reagerte forrige svangerskap. Det er gangske utrolig for dem å endelig få "hilse" på.

Gleder meg til det blir vår pappa sin tur.

Skrevet

Ja det er helt supert, min kjære er førstegangs pappa, mens jeg har et barn fra før. Så det er virkelig spesielt=)

Skrevet

Min er ikke så interesert i magen min han..

Men lillemor på 6 år spurte meg idag om det gikk an å kjenne babyen sparke..så sa jeg kan jo prøve å kjenne etter..så jeg trykte litt på magen for å vekke den lille..så la jeg hennes små hender på magen min..først kjente hun ikke noe, men så fikk hun kjenne 2 spark :) det dunket inni handa mi sa hun da :)

Så hun er den første som har kjent spark utenom meg ;)

jeg er 22 uker..

Skrevet

Min er heller ikke så fryktelig flink til å kjenne, klappe og stryke. Men han vil gjerne, litt sjenert kanskje=) (selv etter 3 år) hehe....

Men når vi ligger i senga å jeg kjenner mini begynne å rotere der så tar jeg hånda hans og legger på magen, og han koser seg godt nå nå når han kjenner barnet sitt i magen min=)

Min lille på snart 5 har også kjent spark, han var den første utenom meg=)

Jeg er 22 uker i morgen.. men har kjent bevegelse siden uke 13 innvendig og de siste 2 ukene utvendig=) Koselig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...