Gå til innhold

Noen som kjører eller sitter på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

motorsykkel her? Lurer litt for samboern har motorsykkel, kjørte opp i fjor.. lyst til å sitte på da vettu :) men vet ikke om jeg tør, så derfor lurer jeg på om det er flere som gjør det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lappen, men ville aldri kjørt mens jeg gikk gravid, ELLER sitte på andre... Er så mye mer risiko med motorsykkel.... Jeg syntes du skal vente...;) For din og bebyen sikkerhet;)

Skrevet

Jeg har lappen på mc selv, og har kjørt sykkel i mange år nå. Har også lært min mann å kjøre og sitter derfor også mye på med ham. Jeg stor koser meg når vi er ute på sykkel og kjenner den friske luften rundt oss.

Men jeg har likevel, både i forrige svangerskap og dette å la sykkelen få stå helt i fred. Jeg ville aldri tilgitt meg selv om noe skulle hende den lille. Risikoen for at det går galt er mye høyere på sykkel enn i bil, og konsekvensen av en eventuell ulykke er ofte verre. Du må velge selv hva du vil utsette deg for.

Jeg har venninner som sitter på og som også er med på mc treff selv med tydelig stor gravid mage....

For meg kommer sikkerhet for den lille først..

Skrevet

det blir vel å sitte på verandaen for min del da ja ;) men tida går da fort, får heller sitte på til neste år da :)

Skrevet

Hei.

Sambo`n kjører motorsykkel, og jeg bruker å sitte bakpå, men tar ikke sjansen i år. Kommer fler anledninger...:)

Skrevet

sambo kjører yamaha R6...jeg sitter ikke på lenger...kjøredressen er blitt stram og ubehagelig, og jeg tør ikke heller, mtp den lille...

Skrevet

Jeg sitter på og kjører litt selv... Sakte og forsiktig for å stagge abstinensen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...