♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Bør ikke den snart komme med knopper i og med at den sto i full blomst i august i fjor...................;=) I det minste antydning til ettpar 50-øringer?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hyyyyyler av latter!!!!!!!!!!!!!!!!! Du kan jo be til engelen og se om det hjelper........................hihihihihihihi............skjønte du ikke at det var en grunn til at du fikk den? Jeg har nemlig hørt rykter om de pengetrærne før..........at det er mange som har blitt lurt på samme viset. Akkurat som alle de som kjøpte klokker på postordre for en del år tilbake, med pappskive med påtegnede visere..................hahahahahahhahahaha..........hysterisk morsomt!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Søren åååå!!!! ...og jeg som har sunget Pengegaloppen til den hver dag!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hehehehehehehe, kanskje ikke planten liker sangstemmen din...................eller...............Gi den en Cosmo først du - det blir bra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hvordan gikk det med sønnen forresten??? Han som eeeeeeejsker dæj og fjaenkern:-) Kanskje ikke like glad dagen etter???
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Hohoho.. var kanskje en liten tanke flau:=P Ihvertfall da fjaenkern spurte ham om han husket sms hvor han bedyret at han var helten hans;=) Neeeeiiiii... jeg sa ikke det!!!! Du tuller!!! Si at du tulller!!!!! .... var hans respons på den... Og klart han tullet;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Hihihihihihihi..............det er artig.-) Og dritflaut dagen derpå såklart:-) Hvite løgner er dermed lov fra den eldre garde:-) Men nå skal jeg se ferdig filmen altså:-) Måtte bare høre hvordan det endte:-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 kroner en kroner to kroner tre kroner fire kroner....... Penger vokser ikke på trær lille du!! Har du ikke hørt "la det kåste,far betaler"??? Pengetreet er en mann... eller har jeg missa noe her....hmmm
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 Hehe... fikk pengetre i bryllupsgave;=) Planten ble levert med sedler bundet fast rundt om kring... Derfor så lurer vi jo på om den kommer til å blomstre snart igjen!!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 okei...da TABBA jeg meg ut da =0) Slikt tre skal jeg jammen meg ønske meg også.Å masse gjødsel,slik at det blomstrer ofte..hehe Gøy gave da.ikke dumt nei.
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2008 En rik mann er neppe en tabbe;=) Men en kjekk gave ja! Artig og anvendelig:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå