hurra og hei! Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Endelig:) Men har dere tips til navn som passer til Aurora? Det er så vanskelig, og spesielt guttenavn!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Selma om det skulle bli jente,Sokrates eller Christopher om det skulle bli gutt:). Mvh
Mamma til snart 4 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Gratulere så mye, så kjekt da, skal snart prøve på nr.2 selv;) hmm til Aurora, August kanskje;) neida jeg vet ikke jeg, men det var på samme bokstav hvertfall. .sambo sier at får vi gutt en gang så er det en liten Leander;)
hurra og hei! Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Hehe, Sokrates er jo gitt:) Selma liker jeg!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Gratulerer masse! Jeg kjenner et søskenpar som heter Aurora og Marikken - synes det er helt herlig:-) Hva med: Aurora & Emilie Aurora & Olivia Aurora & Amanda Aurora & Mariel Aurora & Stinius Aurora & Ferdinand Aurora & Mikkel Aurora & August Aurora & Mattis Aurora & Adrian Aurora & Oliver :-)
hurra og hei! Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Hmm...Adrian liker jeg. Men jeg tenkte kanskje på et tostavelsesnavn denne gangen
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Aurora passer godt til et tostavelsesnavn, ja.. Hva med: Alma Ella Eira Telma Lisa Anna Elise Peder Bendik Noah Robin Ulrik Jonas Henrik Magnus Eirik Liam Olai Mari Tuva Frida Hedda Helene Lett blanding,hehe..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 salomon:)) digger det navnet, er 2 eller ferre som har det navnet (tror jeg å huske det var, for halvannet år siden iallefall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå