Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hvordan kan jeg bli kvitt det helvetes viruset du har smittet meg med?? Mener du fikk tips her om dagen? Funket det?
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137572021 Tipset var å laste ned Ccleaner fra www.ccleaner.com.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 takk Silja, men jeg fikk det ikke til:( Finner plutselig ikke Norton på maskinen min heller så mannen skal pleie pc`en i morgen kveld:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hmms, okei. Løkkå te me de da! Høhø ;P
Dronningen! Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Beklager altså... Jeg byttet passord på msn og lastet ned programmet til Silja. Det var idiotenkelt og jeg har ikke fått beskjed om at noen fortsatt får skit fra meg. Er jeg tilgitt? Ps: Husker du vi pratet om utleie/festlokaler i nærområdet ditt? Vet du om noen kanskje... Helst ved sjøen og overnatting for 30 stk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå