mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jepp, danser du disco på stuegulvet nå eller??? Jeg skal krype opp i dyna med min kjære:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Nope, ligger under dyna med headset koblet på pcen og en film som jeg delvis ser og lytter på:-) Her snakker vi effektiv dame skjønner du. Når jeg først får farta opp så er det vanskelig å bremse ned igjen.........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Nettopp:-) Men jaggu sover jeg som en stein om natta og da!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 jeg beundrer deg..klarer knapt en ting av gangen jeg..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Sånn var jeg lenge også, men heldigvis har energien kommet tilbake til meg. Ihvertfall i perioder:-) Måtte jo ta tak i nakkeskinnet mitt i høst og gjøre noe.....homeopati, trening etc..........det hjelper faktisk:-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 har hatt dager med energi til tusen.Men nå er jeg i bånn =) Skulle prøvd noe jeg å.Som gjorde at jeg ikke ble sittende fast av vondter når jeg først setter meg ned.men ikke lenge til sykehustimen nå. Trener hjemme jeg.Er ute å holder på.Går mye nå,og jeg har blitt værre av det =) Sa du "kjærringa mot strømmen" hehe Får spise mere lakrisbåter...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 Hehehehe............godt humør gir også energi og det har du masser av:-) Du må nok leke her mer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå