Uwimana Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 noen her som danser, eller har danset på bårdar danseinstitutt? og isåfall hvordan kurs tar dere? jeg har lyst til å begynne egentlig! har tenkt litt på jazzdans! noen her som danser d? eller har danset d?
Uwimana Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 dytter litt til på denne idag jeg:)
Sivalur Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Har tidligere danset boogie woogie på Bårdar. Og så var jeg på salsakurs der en gang. Jazzdans har jeg aldri tenkt meg men det ser kjempegøy ut - og fordel at du ikke trenger en partner for det er ikke lett å finne menn som kan (eller vil) danse! Hadde jeg vært noe yngre og bodd nærmere sentrum og ikke hatt det så travelt med andre ting kunne jeg tenkt meg å begynne på jazzdans. Men akkurat nå er det magedans som gjelder for meg. Blir en totalt annen stil da...
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg driver med jazzdans ja. Men ikke på Bårdar. Han danset i lokalene før, men ikke som elev. Jeg kjenner flere som har danset der. Noen synes det var okay - andre ikke like fornøyde. Er jo alltid litt splittet meninger.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg har både studert og undervist ved Bårdar=) Og det er som det nevnes over her litt "både og"... Men jazz er jo kjempeartig da! Ellers så er de (eller var i alle fall) gode på street og hiphop, det er drittartig og goooood trening! Få høre hvordan det gikk da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå