Gå til innhold

jenter som danser her?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som danser, eller har danset på bårdar danseinstitutt? og isåfall hvordan kurs tar dere? jeg har lyst til å begynne egentlig! har tenkt litt på jazzdans! noen her som danser d? eller har danset d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt til på denne idag jeg:)

Skrevet

Har tidligere danset boogie woogie på Bårdar. Og så var jeg på salsakurs der en gang. Jazzdans har jeg aldri tenkt meg men det ser kjempegøy ut - og fordel at du ikke trenger en partner for det er ikke lett å finne menn som kan (eller vil) danse! :(

Hadde jeg vært noe yngre og bodd nærmere sentrum og ikke hatt det så travelt med andre ting kunne jeg tenkt meg å begynne på jazzdans. Men akkurat nå er det magedans som gjelder for meg. Blir en totalt annen stil da... :)

Skrevet

Jeg driver med jazzdans ja. Men ikke på Bårdar. Han danset i lokalene før, men ikke som elev. Jeg kjenner flere som har danset der. Noen synes det var okay - andre ikke like fornøyde. Er jo alltid litt splittet meninger.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har både studert og undervist ved Bårdar=) Og det er som det nevnes over her litt "både og"... Men jazz er jo kjempeartig da! Ellers så er de (eller var i alle fall) gode på street og hiphop, det er drittartig og goooood trening! Få høre hvordan det gikk da! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...