Gå til innhold

Hva synes dere om denne 1/2part tomannsbolig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint=) OG billig!!

Skrevet

Så veldig fint ut;-)

Men i taksten sto det at det var noe fukt i kjeller.Og at arbeidet på badet ikke var fagmessig utført ,noe med sluket ... Bare vær obs når man ikke har hatt fagarbeidere på våtrommet.

Skrevet

likte gangen og det hvite barnerommet. Haddde nok pussa opp kjøkken og bad :)

Skrevet

Det har vi kikket på også,bare på finn.no altså:)

Skrevet

Det komiske er at kjøkken, bad og det lille soverommet er det eneste som er pusset opp de 2 årene eieren har bodd der.. :) Har også ny terasse utenfor stuen

H*n kjøpte det for 1'200 den gang da..

Hvor mye ville dere gitt osm første bud?

Vurderer 1'250'1'280 et sted .. bare sånn for å se hvor landet ligger

Skrevet

muselusa:_ bor dere sentralt nå eller?

Skrevet

Ja vi bor i byen.Men kikker rundt etter vårt eget.Jørstadmoen er fin plass da:)

Skrevet

Absolutt.. Bor her allerede da, men leier.. MÅ finen noe større etter at minsten kom.. Er ikke plass til at han skal lære seg å krype eller gå her..

Må nesten ut for å skifte mening

Skrevet

svigers bor der så vi var der senest i dag.Samboer vil gjerne bo der.Har du sett det huset på fåberg til nesten 1.7 da?

Skrevet

Ja.. har sett på det.. Der er det kjempefint.. Anbefaler dere å se p det..

Vi ville ha det, mån får akkurat ikkenok i lån :

Det har ligget ute lenge, så hvis dere ordner finansiering kan det hende dere får det til 100-150 under takst..

Skrevet

Di sliter veldig med å selge det pga ting som har skjedd der for 12-5 år sia.Di sitter med et nytt hus så di måååå selge snart,tror det kan gå godt under takst ja,men litt nærme toglinja syntes jeg.Men lyst til å se på det.

Skrevet

Vet godt om det som skjedde der for noen år siden ja.. Er ikke fra området selv, men venninna mi advarte meg..

Det ene badet må renoveres umiddelbart også..

Søstera mi bor også nært toglinja litt lenger sør, men er ikke plaget av det.. De har 2 barn under 3 år da..

Skrevet

Vet di fikk solgt det,men så ombestemte de nye seg,krise for dem med to hus nå.Har ei venninne som bodde i nabohuset og en av grunnene til at dem solgte var toglinja,men hun ville absolutt tilbake til nordre ål da.

Har selv en gutt på snart 2år,kan hende vi kikker på huset.Jeg bryr meg ikke om det som har skjedd der,men tenker litt på åssen sola er der og sånn på kveldstid.

Skal dere legge inn bud på 2mannsboligen?

Skrevet

Jeg brydde meg heller ikke om det som har skjedd der..

Er et fint hus, og en veldig rolig gate.. Huset ligger jo på solsiden, så regner med man har sola en stund der på kvelden.. I hodet mitt hadde jeg nesten flyttet inn der for et par uker siden.. :)

Bud vurderes sterkt.. uka som kommer får vise :)

Skrevet

hva er det som har skjedd der??

jeg ble litt skeptisk med fukt i kjelleren og at badet ikke var utført av fag dyktige

men elles var det veldig billig

Skrevet

Snakket litt med samboer nå,vi skal ta et titt på huset,selv om han vil til jørsdamoen.Er ikke fra Lillehammer i det hele tatt så samma for meg hvor vi bor hehe.

Lykke til med budrunden hvis det blir noe da,kanskje dere må konkurere mot oss,,neida :)

Skrevet

det er mye hus for pengene i hvertfall.. :)

Takk.. Og lykke til til dere også :)

Skrevet

Hva har skjedd der!?! Ille nyskjerrig her nå..

Skrevet

dytt

Skrevet

åååh, nå ble jeg også nysgjerrig...........

Skrevet

kan dytte og dytte jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...