tigergutt<3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg vil være ca 18+4 uker og i utgangspunktet så burde vi jo bare glede oss. Men siden det gikk galt i september så er jeg så innmari nervøs at gleden ikke har klart å snike seg frem enda. Har hatt to tidlige ul, en 5+4 og en 10+3. På begge disse så har alt sett normalt ut. Men det er jo så lenge siden. Legen min har ikke gjort noen forsøk på å lete etter hjertelyd, ei heller målt livmoren min for å se at den vokser........ Da jeg var litt over 16 uker så ble jeg plutselig veldig kvikk og full av energi igjen, etter å ha hatt 13 uker med å være totalt utmattet........ Føler jeg har kjent liv, men sier til meg selv at det sikkert bare er innbildning...... Men så kjenner jeg litt mer og føler at det er helt sikkert noen annet enn bare luft..... Skal bli godt når tirsdagen er ferdig........
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ja skjønner godt du er nervøs.. Blir jo veldig spennende på tirsdag. Men så godt det skal bli for deg og få svar.. Så slepper du å tenke mer på det.. Så skal du se at alt er i skjønneste orden. Håper du har noen med deg på tirsdag:) Lykke til på tirsdag:)
tigergutt<3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, jeg har heldigvis med meg mannen. Skulle egentlig vært på ul denne uken, men siden han har vært på kurs flyttet vi den. Ja håper virkelig jeg kan bare glede meg videre fremover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå