Gå til innhold

hva feiler det katten vår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har gått skikkelig krokrygga hele helga, nesten som han ufrivillig sniker seg bortover. gjør alt i sakte bevegelse, og har det vondt når han legger seg ned eler reiser seg opp. ut fra litt svak klemming, virker det som om han har ondt en plass rundt bakbena. hn er 2 år og skiter aldri inne!!!! Men nå i sted presterte han å bæsje skikkeli rennaskite over hele sambo......!!! Da jeg tørka opp så jeg at det var mye blod i avføringa.... Dyrelegen er stengt på helg, så jeg kommer meg dit tidligst etter jobb i morgen, er det noen som har vært borti dette før eller kan komme med gode råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva det kan være, men det høres jo ut som den har veldig vondt i magen da! huff... det er typisk at sånn skal skje i helgen, men du får bare holde øye med henne/han og evt gå til dyrelegen i morgen!

Lykke til!

Skrevet

Huff, stakkars!

Ring dyrlegen med en gang de åpner i morgen!!!!

Skrevet

Har ikke dyrlegen vakt da? Det har "vår". Evt ring til nabokommunen sin dyrlege å spør der? Eller nabo-nabokommunen.

Skrevet

Stakkars liten pusekatt... Får helt vondt når jeg leser hva du skriver. Han har det nok ikke noe godt.

Er katteeier selv så skjønner du bekymrer deg. Blir jo så glad i dem :-)

Jeg hadde ringt til dyrlegen det første jeg hadde gjort i morra.. Vet ikke om jeg hadde klart å reise på jobben heller jeg visst jeg visste han var hjemme alene syk

Skrevet

da fikk jeg endelig tak i en dyrelege.... ringte nabokommunen først og han ville ikke ngang snakke med meg om det ikke var akutt.... og det var jo feil by, så da ville han uansett ikke hjelpe meg....

men så fant jeg nummeret til en privat klinikk i nærheten som jeg ikke viste fantes engang, og hun var kjempehyggelig! Katten har helt sikkert blitt påkjørt og muligens skada bekkenet sitt(hopus), og det er nok ingenting dyrelegen kan gjøre for å hjelpe. men så lenge pusen spise og ungerer normalt ellers, så kom det nok til å gå seg til om en ukes tid.... så da får jeg vel bare å vente å se.....

stakkar pusen vår:(

Skrevet

Stakkar pusen din....og stakkar deg og. Har selv puser som har vært skadet og det er helt j.....

Ville ringt dyrlegen du bruker i morgen uansett jeg. Kan være greit å få tatt et røntgenbilde for å se hvor mye som er skadet av ben og fått en ordentlig undersøkelse/vurdering av skader ellers innvendig.

Masse lykke til!!

Skrevet

Huff,tenkte påkjørsel jeg også,da jeg leste det du beskrev.

Håper den kommer seg fort.

Skrevet

Jeg ville nok fått tatt en ordentlig undersøkelse uansett, kan jo være flere skader og hvis han/hun er påkjørt.

Skrevet

Skulle likt å sett den legen som stilte diagnose på et menneske som nesten ikke kunne gå, samt hadde ukontrollert avføring med blod i over telefon!!!

Stakkar pus! Ring noen andre i dag. Pusen må jo røntges og evt få smertebehandling!

Skrevet

Signerer denne, kjenner jeg blir skikkelig forbanna. Dra deg til veterinæren og få en sjekk og behandling på dyret. Det koster fort skjorta, men har man dyr så har man dyr. Vi har forsikret katten vår vi så vi har råd til lang behandling også hvis nødvendig og innleggelse på dyreklinikk.

Dyr har også smerter på lik linje som oss. Stakkars pusen.

Skrevet

helt enig med de over her,krev å få han sjekka..

fy søren..stakkars pusen,går rundt med enorme smerter i en uke til??

nei ...vet du hva!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...