Testing123 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ikke GU, det er jo ganske umulig.... men hvis du skal til legen når du har mens, og du må kle av deg for kroppslig sjekk, hva gjør du da? -sørger for legetime utenom mens? -bruker tampong/tampax? -gir blaffen? Jeg stoler ikke på tampong/tampax for de klarer aldri å samle opp 100%. (har veldig bakoverbøyd livmor) og synes det er råflaut å vise meg med bind mellom bena. Til tider vanskelig å tilpasse legetimer, spes. mellom to forskjellige prevansjoner (som nå, skal til legen neste uke og frykter at mensen er midt i da....har akkurat nå pause mellom hormonspiral (som falt ut ved forrige mens) og skal begynne på cerazette.ved neste mens) Hva gjør dere?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hvorfor må du kle av deg? Det hender jeg trekker opp ermet på genseren så han får målt blodtrykket mitt, men kle av meg?? Aldri faktisk.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Vel,jeg kler aldri av meg hos legen annet enn når det er GU.Trodde ikke det var vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå