♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hvilken farge anbefaler du å bruke i taket? Har brukt helt hvit maling på første strøket(oppå panel) men syns det virker så utrolig kaldt... Vurderer å kjøpe en annen farge å bruke på 2.strøket..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Mannen min sier at det mest vanlige er hvitt,men anbefaler deg å bruke enten matt eller halvblank.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ok.. Taket jeg maler er på barnerommet til mini(og h*an i magen) Hvitt er sikkert det mest vanlige,men rommet er på loftet,og har panel i både tak og i skråen mot veggen som er rett.så det blir utrolig mye hvitt viss jeg maler alt hvitt.. Tenkte litt på nesten hvite farger som Letthet eller Claro eller lign. Noen som har brukt disse??
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Egghvit! Det er den som blir brukt som standard på dører, vinduer osv. som kommer fra fabrikk. Det samme med ferdigmalte lister.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Takk for tipset!!! Da satser jeg på den. Har fargekartet foran meg,og den virker grei den!
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jupp! Den er litt "mildere" i hvitfargen:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå