Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marius kom til verden klokka 02.00 natt til tirsdag 22.april i en rakett fart.

fra første ri til han var ute tok det bare en time..og jeg som hadde planer om å ta ett bad og få epudiral . på en ri åpnet det seg fra 5-8 cm neste ri var det pressri ..da kom hode .. og ett press til så svopp så var han ute... hehe lit sjokkerte var vi. jordmora pappaen barnepleieren og meg:)

gullet mitt var hele 4390gr og 54 cm. Ingen rift ingen ting. så å tisse etterpå eller å gå på toern gjorde ikke vondt etterpå i det hele tatt. En veldig fin fødsel. er andre gangs vel og merke.

takk for meg og lykke til alle sammen!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen! Høres jo ut som drømmefødsel dette :)

Skrevet

Wow!! Grattis! Flott å høre om sånne fødsler, hørtes rimelig ukomplisert ut, hehe... En sånn fødsel vil jeg og ha!!

Kos dere masse da =)

Skrevet

Gratulerer masse!!!!! Høres ut som en relativ kjapp og grei fødsel ja, heldiggrisen:-)

Skrevet

Gratulerer, men jeg må bare spørre. Hvordan i all verden rakk dere frem til sykehuset, har dere et barn fra før som måtte plasserers også, eller vente på barnevakt??? Og kjente du bare at dere måtte forte dere?? Er redd jeg ikke hadde rukket frem....

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Tusen takk:)

Til Bebis .. jeg var på sykehus alt da jeg hadde fått en modningspille i 20 tiden 21.april 8 dager over ul termin pga stor baby sliten og lei.. så jeg lå over på skehuset. typen dro hjem i 23.30 tiden sønnen vår på 2 var hos tanten sin. vi ble enige om at han skulle komme på sykehuset igjen i 08 tiden neste morgen da jeg skulle bli vudert om jeg skulle få en tab til eller om de skulle ta vannet (kommer an på modenheten) vi trodde ikke det skulle skje noe siden det var gått noen timer siden jeg fikk tabeletten. la meg til sove da han dro og våknet 00.55 . kl 01.00 fikk jeg første ri ..ik veldig vond.. så kom de med 3 min mellom rom og tok seg fort opp. ringte typen kl 01.07 kl 01.30 var han på sykehuset. ble sjekket ei lita stund etter han kom.. hadde da 5 cm så begynte jeg å mase om å ta ett bad siden barnepleieren alt hadde fylt det og hatt i lavendelolje .. jeg sa også jeg ville de skulle bestille epudiral.. men jordmoren skjønte ting begynte å gå fort og ville la meg bli i senga for hun ville sjekke åpningen. etter enda en ri da var det 8cm hadde en ri til så begynte press ri. 2 press å han var ute kl 02.03. :)

Skrevet

baby-i-april

gratulerer:) hørtes ut som en fantastisk fødsel:)

hvor lang tid tok den første fødselen din?

Skrevet

grattis!! jeg å vil ha sånn fødsel:)

Skrevet

mammatilprinsen.

Min første fødsel tok 10 timer i alt fra første ri. dette pga jeg hadde 3 cm i 6 timer.. fikk så epudiral noe som jordmora annbefalte og trodde ville få kroppen til å slappe av.. noe hun hadde helt rett i. da gikk det fort.. fra 3 til 10 cm på en time, men siden jeg hadde fått epudiral måtte de sette opp dryppet slik at jeg fikk og kjente pressri. det var egentlig en fin fødsel det å:) ingen rifter da heller. 1.mann var 4106gr og 53 cm .tok modningsakupunktur ved begge svangerskapene noe jeg tror har bra effekt og gir fine fødsler:)

Skrevet

Gratulere :) hørtes ut som en fantastisk fødsel :)

Skrevet

gratulerer så masse. Det høres ut som en flott fødselsopplevelse for alle parter.

Er selv i uke 39 og holder på med modningsakupunktur.

Bestiller en slik fødsel jeg og........

lykke til videre med baby i huset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...