Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 det gjelder spiral å abort. leste i sted at når en har spiral så hindrer det bare det befrukta egget å feste seg, å kommer ut som mens.. eg har hatt spiral i va 8 mnd nå, å blør en god del enda. kan det være dette som har skjedd da?? liker virkeli ikke dette.. syns det er ekkelt.. fikk held vondt inni meg!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Om et befruktet egg blør ut av kroppen blør det ikke noe mer enn en helt vanlig mens. Det er noe som skjer ganske ofte, helt av seg selv, også hos de som ikke har spiral. Jeg tror også det er helt vanlig at noen blør en del når de har fått spiral. Det er også forskjell på kobberspiral og hormonspiral, det var kobberspiral som ble snakket om i den andre tråden. Tror hormonspiral er det som er vanligst å ha.
L@boline Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hvis du blør utenom menstruasjonen fortsatt etter 8 måneder så ville jeg sjekket ut om spiralen sitter som den skal for det høres ikke normalt ut. Men spiral gir økt blødning ved menstruasjon, og menstruasjonen varer lengre, så hvis det er det du siktet til så er det helt normalt, og har ingen ting med om egget er befruktet eller ikke å gjøre. Utover det så synes jeg ikke du har noen grunn til å være redd. For meg er det i alle fall helt uproblematisk.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 HI her.. eg skal å sjekke spiralen på onsdag. muligens ta den ut. nekter å ha "mens" i syden, så begynner på pilla igjen.. har hormonspiral.. men takk for svar jenter. ble litt mere lettet nå..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Er det ikke derfor du bruker spiral da? For å hindre at befruktede egg fester seg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 nei, eg trodde det hindret eggløsning.. off, gu nå er eg virkeli dum her!! burde jo vite hvordan prevensjonsmiddelet funker.. men men. det funker jo på eit vis.. men at det hindrer eit befruktet egg å feste seg er jo "brutalt" befruktet betyr jo at det er "liv" id et på en måte..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 du blør ikke noe mere for om egget er befruktet. Det ungår bare at det fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå