Gå til innhold

Hvis du må,greier du da å legge om dekk selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du totalt hjelpesløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg hadde sikkert klart og løfte de opp i bagasjerommet, men ikke noe mer..

Herregud, aldri gjort det før, tror ikke det hadde vært trygt å kjøre den bilen:P

Skrevet

Ja =)

Skrevet

På "just any" bil, ja.

På min eller mannens, aldri.

Skrevet

Ja, har gjort det også, mannen min har lært meg. Håper jeg slipper å gjøre det igjen da. ;o)

Skrevet

Jepp, ingen problem. Hvis boltene er for harde er det bare å bruke en forlenger på hjulvinna, da går det lettere. Men jeg syns det er greit å ha en sterk en til å etterstramme da.

Skrevet

Ja, jeg skiftet framdekkene på en traktor selv også en gang. ;-)

Skrevet

Har bytta dekk, olje, oljefilter, bremser, dynamo, starter og plugger på bilen min..

Skrevet

Har man bil så har man bil... Det har eg gjort maaaaaaange ganger.. Ka e så galt med det da? E jo kanonlett...

Skrevet

Ja. Men jeg ville foretrukket å gjøre det et sted uten tilskuere... ;-)

Skrevet

På personbil, varebil og traktor går det greit, men lastebilen overlater jeg til andre.

Skrevet

her er det mange handy damer skjønner jeg, aner ikke engang hvordan jeg fyller spyleveske på bilen min jeg..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hjelpesløs? Nei.... Men hadde nok slitt med og få løs mutterene... Var med gubben og bytta til vinterdekk på min gamle bil.. jeg måtte stå og hoppe på den hjultvinga (heter det det??), for og få de løs.. og jeg er tung! Og jeg ville ikke satt min lit til min styrke for og få de ordentlig på heller... men alt i mellom der, jada :)

Skrevet

Hadde klart det ja

Skrevet

Jeg har t.o.m byttet på lastebil;-)

Lærte det da jeg tok førerkortet.Tungt,men det gikk;-)

Skrevet

Ja selvsagt, er jo jeg som pleier å bytte dekk på bilen også ;-)

Skrevet

Klart det! Har jeg gjort mange ganger :)

Skrevet

No problem!

Skrevet

Jeg er nok dessverre totalt hjelpesløs der gitt. hehe:) Hvis jeg lærer det, er det jeg som må gjøre det neste gang, og det gidder jeg rett og slett ikke.

Jeg lærte sambo åssen man bruker vaskemaskin og tørketrommel da vi flytta sammen for over 4 år siden, og det er nesten kun han som vasker klær. hehe.. så skal ikke gå i den fella gitt!:)

har lyst til å lære det, men han må bare ikke vite det... ;)

Skrevet

Kanskje.

-Men jeg hadde ikke turt å kjøre den bilen etterpå! :P

Skrevet

Jepp, skulle nok klart det etter litt knoting, men hadde aldri i verden kjørt den bilen etterpå.

Skrevet

Om jeg hadde klart det hadde jeg hverfall ikke turt å kjøre etterpå!

Er nok hjelpeløs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...