Gå til innhold

Er 183kr pr time en bra lønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akurat fått vite at jeg får dette i timen i min nye jobb. Jeg tjente 330 000 i min gamle jobb. Har aldri før hatt timelønn. Noen som vet hvor mange timer man regner på ett arbeidsår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du ca 336 000

(et arbår er 230 dager, en arb dag er 8 timer)

Skrevet

man jobber 7,5 timer pr dag, ca 22 dager i mnd.... Så da kan du jo regne deg fram selv.....

men 183 kr høres ikke akkurat ut som noe dårlig lønn.... Mine utregninger sier at din nye årslønn vil være ca 360 000 kr...

Skrevet

Seriøst??

Eh.. ja! jeg har 114 kr som barnehageassistent, så tror ikke du skal være misfornøyd med det gitt .....:)

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hvilken jobb og utdannelse du har?

Skrevet

høres bra ut det ja:)

Skrevet

Bachleor grad innen helsevesenet. Privat

Skrevet

Med privat, så mener jeg i en privat bedrift altså.. Er så vanskelig å vite hvor mye det utgør i årslønn. Er jo stor forskjell på 336000 og 360000.. hmmm

Skrevet

Man ganger timelønnen med 1950, så har man årslønnen.

Skrevet

Jeg syns jo det er bra lønn...

Jeg er frisør med over 10 års ansiennitet og har akkurat steget til 129,50..

Jobber også som sekretær uten erfaring/utdanning og har 143,80 i timen der..

Skrevet

Nei ikke sykepleier, (vil ikke skrive i hva her, siden jeg er redd for å bli gjenkjent) men yrket mitt er lønnet likt som sykepleiere offentlig.

Skrevet

Ok, det forstår jeg. :) Da kommer det jo ann på hvor mye yrkeserfaring du har, men høres greit ut, hvis du ikke har jobbet veldig mange år innen yrket.

Skrevet

Gjennomsnittslønnen for en privat ansatt sykepleier ligger rundt 364 000, så hvis det ligger på det samme høres det litt lavt ut hvis du har en del yrkeserfaring.

Skrevet

Men de følger vel sikker tariff der du arbeider? Så da er det sikker greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...