moota m storebror&lillebror Skrevet 28. april 2008 #26 Skrevet 28. april 2008 Jente på 25 år mørke blondt hår blå øyne bor på gård i sirdalen samboer med en på 28 år har 1 jente som snart er 3 år og en gutt som snart er 9 mnd er selvstendig næringsdrivende har 2 biler (skoda og vw) elsker familien min, reise, shoppe, sommer, være med venner, feste er veldig avhengig av pepsi max skal ikke gifte meg!
smågodt prinsessa Skrevet 28. april 2008 #27 Skrevet 28. april 2008 Jente på 22 ( blir 23 i år). Samboer med gutt på 23 år. Vært sammen i 3,5 år. Har en gutt på 7mnd:) Vi bor i leilighet akkurat nå, men i løpet av sommeren skal vi kjøpe hus! Gleder meg masse! Vi skal flytte til Porsgrunn om akkurat 1 uke:) Blir spennende. Sambo er derfra. Jeg skal gå på skole og poden har fått barnehageplass:) Jeg begynte på reiseliv i fjor, men jeg har søkt sykepleien i år og føler at det virkelig er det rette for meg. Vil veldig gjerne jobbe med barn! Jeg er blond og har blå øyne, er 166cm høy og slank (utenom magen da) Jeg elsker musikk. Jeg kan synge, spille gitar, trommer, piano.. ja, you name it:) Kan litt av alt:) Liker også å gå ut med venner når jeg får mulighet til det. Har fremdeles ikke vokst fra meg den derre "danse på bordet"-perioden enda.. så jeg må utnytte det mens jeg har sjangs:) (altså, når jeg får barnevakt):) Kooooser meg med livet!!
smågodt prinsessa Skrevet 28. april 2008 #28 Skrevet 28. april 2008 Ser at alle skrive hvilke biler de har... jeg har lappen, og vi har en passat 1,9 tdi . Stasjonsvogn. Kjempe kjekk bil det:) Også trener jeg.. prøver å trene 3 ganger i uka.. også går jeg turer utenom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå