samuraibeibi Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Barnevakten er 16 år, gutten (8 mnd) skal sove (antagelig og absolutt forhåpentligvis) de kveldstimene hun er her - er 50 kr timen ok? Ikke gnient håper jeg? Hva er vanlig?
velsignet med to Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Veit ikke helt hva som er vanlig timesbetaling, men jeg ville nok synes det var ok betaling.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Høres helt fint ut og ikke gnient! Når jeg har hatt barnevakt på den alderen har jeg betalt 40 kr timen på dagtid og 50 kr timen på kveldstid, eventuelt en "pakkepris" hvis det blir mange timer, f. eks. 200 kr for en kveld.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Personlig så syns jeg det var litt lite.. Men er opp til dere! Spørs hvor lenge dere skal være borte, er d f.eks 2 timer, så er ikke 100,- mye for en 16åring.. jeg ville kanskje avtalt et beløp for hele kvelden jeg ;D Husker når jeg var 16 - fikk alltid 350 kr kvelden av naboene når jeg passa jentungen deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå