snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 vi giftet oss på tinghuset de var veldig fort og ikke noe romantisk.... vi vil fornye løftene evt i kirken eller utendørs... men skal vente til vi har fått barn og sånn vi er lykkelig og ville være gift før vi fikk barn...(vi er litt gammeldags men vi føler de som mere sikkert) bryllupsdagen var jeg kjempe stresset hadde ikke sovet for jeg laget snitter til 40 mennesker, 3 etg bryllupskake, kransekake og eplekake... måtte opp 7 dusjet, fikset håret og kjolen. hadde lagt neiler noe som gjorde kakebakingen vanskelig... men klarte de er stolt over meg selv som klarte de... ønsker alle lykke til og gratulerer så mye:).
Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det høres ut som en svært stressende dag ja, men må si du var en driftig 18-åring! Neste gang synes jeg dere skal reise til et romantisk sted og fornye løftene, et sted hvor dere kan få full oppvartning og bare kose dere :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 ja føler vi fortjener et ordentlig stort bryllup der jeg slipper gjøre noe annet en å svare ja:) de hadde vært deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå