Gå til innhold

Mannen synes at 3d-bildet var veldig rart.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også egentlig. Babyen så litt rar ut. Jeg har vel egentlig synes at sånne 3d-bilder har vært nesten litt ekle før vi tok det selv.... På noen av bildene ser det ut som babyen har potetnese......

Synes at sånne bilder er private, og vi viser det kun til nærmeste familie. Men idag har mannen vist det til et vennepar, så nå kommer alle til å få høre om potetnesebabyen i magen. Jeg ble skikkelig lei meg når han viste disse bildene........ Mulig jeg er litt hormonell akkurat nå , men er nesten på gråten pga dette......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, æsj, kanskje like greit å vurdere adopsjon med en gang, så dere slipper å se ungen nård en kommer ut?

Skrevet

Du, jeg syns at alle babyer på slike 3D-bilder har potetnese, har ennå ikke sett slike blider uten store neser. Så ikke tenk på det, de bildene er jo overhode ikke reelle.

Skrevet

Hva er så galt med litt potetnese da?

Skrevet

syns jo ikke det var noe koselig gjort av samboeren din da.. å si sånn om sitt ufødte barn. er greit å tulle med det dere to i mellom men ikke til andre folk på den måten.. syns jeg da.. du kan gå inn på profilen min her og se på 3d bildene av mathias. alle 3d bilder ser litt rare ut. er helt sikker på at den lille er fantastisk ntdelig jeg. potetnese eller ikke

Skrevet

Alle babyer har stor nese på 3D bildene! Det var noe av det første JM sa til oss da vi var på 3D ul. Sånn at vi ikke skulle være redd for å få en baby med diger nese. Hadde noe bed skygger og det at man ikke klarte å få med bare nesen på en måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...