Stoltmai mamma:) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 ringte føden i 6 tida, torsdag og fredag kveld va jeg så dårlig, spydde og hadde diare på natten, var ikke kvalm eller noe,d bare kom, hadde også veldig vondt i magen... siden da har jeg hatt sterke menssmerter i ryggen og magen, sov lite i natt.. ringte føden og fortalte alt, hadde jo håpet å komme inn til en sjekk, men neida, fikk bare beskjed om å se det ann, se om det va en mønster på disse taka... på en time nå har jeg hatt 7tak, varer fra noen sekunder til ca 1minutt... noen er ganske vonde, sånn at jeg må puste meg litt gjennom de, andre er ikke så vonde, kjenner bare at det er litt vondt.. tror dere det kan være noe på gang??? er 38uker i dag...
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Kan jo høres sånn ut da, siden de er såpass at du må puste deg gjennom de. Men prøv å vær tålmodig, det kan jo være maserier eller modningsrier, og det KAN holde på i flere dager... Masse lykke til ihvertfall, hold oss oppdatert!
Silkemage Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg har også vært syk noen dager nå, og har har samtidig hatt menssmerter/kynnere, som har gått over til skikkelige tak/rier. Pluss nedpress ja. Veldig uregelmessig, men ca ett skikkelig tak per time, pluss masse menssmerter imellom. Vært frossen og uvel i hele kroppen. Jeg har blitt frisk nå, og alt har gitt seg. Sovet veldig dårlig jeg også. Er i uke 38-39. Jeg tror nok at kroppen kanskje reagerer litt med kynnere/rier når man er syk. Tenker at muskulaturen blir øm og støl når man er syk, og derfor livmora trekker seg mere sammen? Livmora er vel som en muskel den også? Ja ja, bare noen tanker fra meg dette. Men hvis det fortsetter så får du nok ringe tilbake til føden igjen da. Ønsker deg god bedring, og lykke til=)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Du får ringe føden igjen hvis det ikke gir seg eller øker i intensitet. Høres jo nesten ut som om noe er på gang da, siden det er så vondt at du må puste deg gjennom det! Masse lykke til
Stoltmai mamma:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ja det blir spennende å se hva som skjer videre, hadde slike tak og smerter i uke 31 også, fikk da en sprøyte for å roe ned livmora, så alt stoppet opp... Er ikke alle taka som er så vonde at jeg må puste meg gjennom de, bare noen innimellom, kan jo være det bare er livmohalsen som modnes.. føler ikke jeg har vært syk heller, formen har vært grei om dagene, litt menssmerter bare, så kommer kvelden/natta så har jeg hatt diare og oppkast, første kvelden jeg hadde dette va torsdags natten, fikk helt syke smerter i magen en stund etter jeg hadde lagt meg, så ente det jo i noen do turer, helt fin på fredagsmårran, så va det på ann igjen på fredagskvelden... Det er nesten så jeg må ha en runde i høyet med sambo i kveld, kan hende det setter fart på saker å ting han hadde sikkert blitt fornøyd da takk for svare jenter:) Skal holde dere oppdaterte, men det blir senga på meg nå, sov ikke så mange timene natten som var... Natta
Stoltmai mamma:) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 en liten oppdatering fra meg... Har ikke skjedd noe mer egentlig, fikk et tak som va skikkelig vondt når vi hadde lagt oss i går, men etter dette taket så dabbet det av, vært mye våken i natt, på do hele tiden.. Har i dag veldig vondt i musa,vondt hele tida liksom, når jeg sitter ligger eller går, hmm, blir gal av dette... Får se ting ann... men gud som om jeg håper noe er på gang nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå