blittmamma07 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 mi jente er snart ett år og har fortsatt skorpe i hodebunnen. det ramler av litt og litt men samtidig ramler det hår av også. er dette normalt? bør jeg fjerne skorpen selv eller ramler resten av av seg seg?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Du kan prøve salisyl olje som fåes kjøpt på apoteket. Prøv å kamme forsiktig etterpå. Jeg ventet lenge før jeg gjorde noe, men når jeg fikk vekk det meste kom det pluteselig masse hår!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 jeg smurte på sånn salisyl olje og lot det være på i 3-4 timer. så brukte jeg en kam som ikke er så grov og kammet ut skorpene. løsna kjempe fint og blei da borte for godt etter en behandling. mista ikke noe hår av den behandlingen
blittmamma07 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 tusen takk, da prøver vi det!
tittentei... Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Brukte babyolje eller en fet krem.Ventet en time eller 2,børstet forsiktig med lusekam:) Fuktet først med vann og så olje.Går av med en gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå