ekte30 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg er ikke gravid nå, men har tre gutter på henholdsvis 7, 3,5 og 9 mnder! Har hatt fire svangerskap med hyperemesis hvorav tre av de ble fullført! Jeg kom over denne siden: http://www.morningsicknesshelp.com/morning-sickness-magic.html da jeg holdt på å undersøke angående svangerskapskvalme siden jeg ønsker meg en fjerdemann, men ikke vet om jeg tørr å gå gravid en gang til! Jeg skal bestille å prøve dette hvis jeg blir gravid! Vil ikke la noe være uprøvd!:0) Man vet jo allerede at de ulike virkestoffene er ufarlige og at de virker i ulik grad på kvalme!:0) Tenkte kanskje at noen ville se!:0) Lykke til med svangerskapet alle sammen!:0)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Tror neppe det kan kurere hyper mesis altså, men kanskje det letter litt, men disse finnes vel også i norge?
ekte30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Nei, *smiler* jeg tror heller ikke det kan kurere hyperemesis!:0) Vet jo hva det innebærer siden jeg har hatt alvorlig hyperemesis fire ganger! MEN, kanskje det kan lette litt ja, iallefall for de med vanlig svangerskapskvalme og kansje som sagt hjelpe litt på de med mer kvalme! Alle er jo forskjellige! Jeg vil iallefall prøve alt som kan prøves som er ufarlig for å se om det kan hjelpe da jeg på det meste har måtte gå på kvalmestillende fra uke 8 til uke 33! Men, baserer meg selvfølgelig ikke på at det skal kurere hyperemesis da! Det hadde vært for lettvint!;0) Det selges ikke i Norge, som jeg vet om, men tror det selges i Sverige og! Seaband selges jo i Norge da og diverse andre tilskudd, men ikke akkurat dette! (tror jeg):0)
ekte30 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Det går ann å Google litt på produktet så kommer man frem til en side som også selger det og hvor brukere har gitt tilbakemeldinger!:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå